Hallo, Ik heb al eerder een bericht geplaatst. Was dus 24-30 maart ongesteld en 12 april had ik een ovulatie test gedaan, positief.. Paar dagen daarna had ik meer afscheiding dan normaal en is nu weer gestopt en ik had 3 dagen geleden krampen gehad, 1 inleg kruisje per dag redelijk vol met bruin zwart bloed en vanaf nu wordt het veel minder, alleen met afvegen. Ik heb een test gehaald, een test dat je 6 dagen voor je nod kan testen. Negatief. Ook heb ik last van vermoeidheid en bultjes op me buik? Kan dit nog ontpillen zijn? En wie heeft ook in het begin bruin zwart bloed verloren en kan dit een menstruatie zijn? 27 is mijn nod, nog even wachten! Groetjes!!
Hoi aninaja! Ik heb bijna dezelfde situatie als jou, ookal eerder de vraag gesteld in een topic maar geen reacties gehad. Wanneer ben jij gestopt met de pil? Had je een regelmatige cyclus daarna? Ik was op 12 maart ongesteld, maar weet mijn cyclus nog niet, het leek alsof ik een lh piek had (maar dit weet ik niet zeker want zo donker was hij ook weer niet), iets daarna kreeg ik ook bruine afscheiding! Zelfd verhaal, is na 5 dagen gestopt inneens.... Dat was vorige week, vandaag negatief getest, misschien later nog proberen... Soms hoor je wel eens dat je lichaam nog niet voldoende hcg heb aangemaakt en je pas op of na je nod kan testen... Misschien is dat per persoon verschillend..
Ik zou niet weten hoe het zit mbt ontpillen, maar een test 5 dagen voor de nod (zelfs een speciale early test) is niet erg zeker. Ik weet niet welke je hebt, maar bij die van kv staat ook hoeveel procent van de zwangeren positief testen bij de early testen op verschillende dagen voor nod, en mij 4 dagen voor nod was t volgens mij minder dan de helft. Het is supermoeilijk, maar ik zou toch wachten tot de 27e. Denk dat je symptomen van verschillende dingen kunnen komen...
Mijn gynaecoloog zegt dat menstruatie pas is wanneer je echt rood bloedverlies hebt. Ik heb bvb. soms tussen door of vlak voor mijn menstruatie wel wat bruinverlies. Maar dit geldt niet als maandstonden. "Echte" maandstonden hebben rood bloed en duren minstens 2 dagen. Althans volgens mijn dokter