Niene, maar zou dan kiezen voor Nine. Fiene vind ik harder klinden. Ik hou niet zo van namen die met een F beginnen
HELP! volgende week word ik mogelijk ingeleid maar nog steeds twijfel over de naam. Fiene blijft de meest voor de hand liggende optie, al vinden we Nina en Yfke ook leuk. mag ik nog een keer om jullie mening vragen?
Ik las je eerste bericht en dacht, hmm, Fiene en Niene, allebei niet zo leuk. Te kinds voor een volwassen meid (wat ze uiteindelijk natuurlijk gaat worden). Maar Nina en Yfke vind ik allebei wel erg leuk! Yfke is dan wat origineler, dus daar zou ik voor gaan. Ja, leuke naam! Maar het blijft zo persoonlijk he. Moeilijk hoor. Wil je perse van tevoren kiezen? Anders kun je nog even wachten tot je haar ziet, misschien is het dan meteen duidelijk. Succes!
Niene. Maar lastig want ik vind Nine mooier geschreven. Nine stond ook op mijn lijstje, maar ik was bang dat mensen het als 9 in het Engels zouden uitspreken en omdat ik Niene (voelde als 2e keus) niet zo vond, heb ik 'm weer laten gaan.
Nine! De mooiste naam van de wereld! (en het mooiste meisje, zie foto, hihi) Noonoo, mijn neef dacht dat ik een klap van de molenwiek had gehad... Die dacht dus (fonetisch) nijn ievaj ipv nine evi (gewoon op zijn nederlands)
1. Yfke - uitgesproken als iefke 2. Fiene 3. Niene (lijkt mij te veel op nijntje) en Nine zou ik uitspreken als het engelse cijfer. Nina vind ik wel een echt leuke naam en Nienke / Nynke ook wel