Sinds vandaag weten wij dat we een dochter mogen verwelkomen in april 2013. Nu komt het dilemma, zoals bij zovelen denk ik, een naam verzinnen... Ik ben al weken bezig met verzinnen en zoeken naar een leuke en bijpassende naam maar we weten het gewoon niet meer. Tuurlijk hebben we nog een behoorlijke tijd om erover na te denken maar hebben jullie nog wat sugesties??? De naam van de grote zus is ALISHA... dusss kom maar op met die namen
Gefeliciteerd meid Wat leuk 2 meiden Serena Caitlin Melody Felicia Fay(e) Hailey Holly Lola Lilly Luana/ Luna Emily Tiffany Nogwat leuks bij?
Alisha en Esmay Alisha en Caitlin Alisha en Izzy/Izzie Alisha en Joann (Jo-Ann/Joann) Alisha en Silvana Alisha en Sylvi Alisha en Serena
Alisha & Audrén(e) Alisha & Naimée Alisha & Miya / Mijah Alisha & Maey Alisha & Dayse Esra en Esmay, hieronder, vind ik trouwens ook mooie opties.
Ik weet niet waarom, maar ik vind Danae mooi staan bij Alisha, komt ook niet zo vaak voor. Of Damaris, maar dat hoor je wel vaker.
Ik heb altijd (was vroeger al) als het een meisje zou worden gaat ze zo en zo heten maar deze naam is opeens de laatste 2 jaar bij meerdere gebruikt weeeh vind ik toch wel jammer aangezien wij zolang over een kindje doen ben ik steeds bang dat de mensen die ik ken en een kind krijgen haar zo gaan noemen helpp hahaha!