Postbode!!

Discussion in 'De lounge' started by Rammel, Apr 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Wat ik net toch heb meegemaakt... :$
    We hebben altijd dezelfde postbode en ik vind haar eigenlijk altijd al best wel chagrijnig. Ik groet haar altijd vriendelijk, maar bij haar kan er eigenlijk nooit een "hoi" vanaf.
    We wonen in een flat, dus het gebeurd regematig dat we de postbode bezig zien, dus vandaar ;) Even ter uitleg.

Dus ik ging net de post halen. Zij stond met een paar brieven in haar handen, dus ik zei al heel vrolijk: "Hoiii!" Dus zij meteen al: "Ja, hoi.."
    Ik pak het sleuteltje en doe mijn brievenbus open. Bleek dat ding allemachtig vol te zitten. Hoor ik ineens dat mens achter me zuchten en ineens uit het niets begint ze half te schreeuwen: "Mag ik gewoon mijn werk even doen hier???!!!" Ik was me echt van geen kwaad bewust, dus ik zeg: "Jeetje, rustig zeg..." Ik kon de brievenbus niet meer dicht doen, want de post flikkerde er al half uit. Dus ik wou even snel mijn post pakken (kwestie van 5 seconden) zodat zij weer verder kon. Dat mens zuchten!!! Niet normaal! Dus ik zeg: "Doe eens rustig, ik pak alleen mijn post!!" Zegt zij heel kwaad: "Ik kan mijn werk op zo'n manier toch niet doen??! Iedereen heeft tegenwoordig alleen nog maar haast." Nou, daar moest ik best een beetje om lachen, omdat ik juist heel vrolijk en rustig mijn post kwam halen. Ik heb vandaag geen haast. Zij was juist degene die zo gehaast en geƫrgerd deed. Raar mens zeg!
    Dus ik heb mijn post gepakt en heb gezegd dat ze aan haar hart moet denken en heb de deur dicht gegooid. Jongejonge zeg. Hoe druk kun je je maken??
    Nou, en dat mens brengt dan elke dag je post... ;)
    Nou bedenk ik me net trouwens ook dat ik laatst op een pakje zat te wachten. Dat was een pakje dat MAKKELIJK in de brievenbus paste. Ik was de hele dag in huis, toen ik om 3 uur maar eens ging kijken. Alle post was er, alleen geen pakketje. Wel dat er een pakketje was, maar dat ik die de volgende dag mocht ophalen bij de AH, omdat ie niet door de bus paste. Ze heeft dus niet eens proberen aan te bellen!! Ik was tenslotte de hele dag in huis. Toen ik het pakketje ophaalde bij de AH moest ik echt lachen, want dat pastte dus echt MAKKELIJK in de bus.
    Beetje raar dit, of ligt het aan mij? Zou ik een klacht indienen? Of is dat ook zo kinderachtig? Bovendien vraag ik me altijd af of ze wel wat doen met die klachten...
    Bedankt voor het lezen van dit zeurverhaal ;):p

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    ik zou een klacht in dienen..

Had zoiets v/d week in de AH..
    Ik neem nooit een bonnetje als t onder de 10 euro is.. Vrouw was al chaggo.. Dus reken netjes af ga daarna mn boodschapjes in een tas doen ( denk zo'n 2 min later ) loop ik weg roept ze kei hard wil JE even terug komen... Dus ik schrok dacht gelijk ben vergeten te betalen.. Nee zegt ze "Je kan ook wel zeggen dat je geen bon wilt hoor..!! ) Dus ik vond dat niet echt klant vriendelijk en heb een klacht ingediend bij de manager van de AH...

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    LOL hopelijk komt ze niet hier langs straks, verwacht straks 2 pakketten ;) ;P

Maareh ff serieus, wat een stuk sjagrijn zeg, pff.

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Zou echt wel een klacht indienen , wat een chagrijnige miep .. en nog niet zozeer om dat verhaal van de post pakken maar wel over dat pakketje ... zal d'r leren ;)

5. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    die postbode stapt dus elke dag met het verkeerde been uit bed:p
    hahaha 'iedereen heeft maar haast tegenwoordig' jij moest opschieten voor haar en dan krijg je ineens zoiets te horen terwijl zij staat te zuchten en te steunen en te kreunen naaaah jah zeg..

@jeem: nee dat is idd niet klant vriendelijk... verre van

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja hoor, ik zou gewoon een klacht indienen. Hoe zij reageerde lijkt nergens op. Dat ligt zeker niet aan jou! Raar zeg.

7. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Hahahaha, zit hier lachend jullie reactie's te lezen. Ben blij dat het niet aan mij ligt :D

@Jeem: Ja, sommige caissieres kunnen er ook wat van.. Vreselijk!!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ach zo heeft iedereen toch weleens niet haar dag?
    Ik zou me hier juist niet zo druk om maken. (je beseft toch dat je jezelf ook wel een beetje onnodig druk maakt)

Laat haar gewoon. Doe niet zo moeilijk.

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

En daar heb je groot gelijk in. Wat klantonvriendelijk zeg. :$

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier gelukkig een hele lieve potsbode.

maasr ik zou ook een klacht indienen hoor. kom nou miss zuurpruim! ....................................(de rest zet ik er maar niet neer niet iedereen is even tolerant hier met dat soort uitspraken)

11. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ik weet eigenlijk niet wie hier nu de zuurpruim is.

Iemand die zich gaat storen aan iemand die een beetje chagrijnig is , is in mijn optiek nou ook niet echt een gezellig mens.

12. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ik maak mij niet druk hoor, ik wil alleen fatsoenlijk behandeld worden. Je hoeft toch niet zo tekeer te gaan tegen iemand die je niet eens kent?

13. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Het is dat mijn postbode niet zwanger is... Anders zou ik denken dat jij het bent ;)

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wij hebben ook een normale/ neutrale postbode. Je hoort haar al van verre aankomen. Volgens mij heeft ze gilles de la tourette want als ze langs het raam loopt dan hoor je haar altijd raar kuchen steeds.:D Zo heel vaak achter elkaar.

15. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,915
    1,667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Gezellig zeg, die postbodes, pffffffft. Inderdaad: Iedereen heeft er wel eens een slechte dag tussen zitten, maar ik vind niet dat je dan zomaar andere mensen kunt laten boeten.
    Ik vind dat ze flink tegen je uitviel hoor, zou ik zeer zeker een klacht tegen indienen.

Mijn postbode heb ik een tijd geleden tegen een schutting zien plassen, lekker smakelijk, als je daarna je post ontvangt. Vind hem er zowieso niet al te fris uitzien.

16. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    Gisteren in de C1000 hadden we volgens mij een man vlakbij ons staan met ook Gilles de latourette, begon ineens te schelden en fel te reageren tegenover een kassiere.. dus manlief gelijk oplettend van 'moet ik ingrijpen of niet' die dacht gelijk dattie op zn werk zat haha, detentiebewaarder.
    Maar iets later liep die man weer weg.. liepen hem later voorbij en weer schelden en tieren en doen, best sneu als je zo'n dwangneurose hebt..

17. WenT

WenT Bekend lid

Jul 25, 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Pas op hoor... straks zit ze ook op dit forum :D

Zie je straks een topic genaamd: "Wat ik vanmorgen meemaakte tijdens mijn postrondje..." Ghigh :p

18. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er

lol :D:D:D

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Whahahahahahaha..... dan ontvang je denk ik natte post. :)
    Nee dat vind ik ook aso. Daar zou ik ook zeker een klacht over indienen over plassen tegen de schutting.

20. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Heee??? Tegen een schutting aan plassen? Jeetje zeg! Soms sta ik echt te kijken naar de onbeschoftheid van mensen. En het lijkt tegenwoordig wel alsof niemand zich wat van elkaar aantrekt. Vreselijk!

Heb net trouwens een klacht ingediend via de site. Ben benieuwd of ik wat te horen krijg. Straks gaat ze staken! Hahahaha! Krijg ik mijn post helemaal niet meer!

Share This Page