Heb al online gekeken.. alle mogelijke winkels afgestruind.. Maar niets.. het zijn allemaal lange modellen.. Ik wil graag een kort model.. weet iemand misschien iets wat ik niet weet?
Ik vond deze wel mooi, uiteindelijk niet hoeven aanschaffen omdat het niet koud was tijdens mijn zwangerschap: Adjustable Zip Wool Maternity Coat | Seraphine
Vind hem erg leuk, maar ik ben niet echt het type voor zo'n jas.. Ik ben echt op zoek naar een sportiever model.. en niet al te duur..
Moeilijk hè, ik wil er ook niet teveel geld aan uitgeven Heb voorlopig een mooie warme bordeaux zwangerschapsponcho gekocht, hopend op geen al te koude winter
Ik heb er een via marktplaats gekocht. Een van prenatal voor 10 euro vond het zonde om er voor 1-2 maanden veel geld aan uit te geven. Er staan er genoeg op! H&M heeft anders ook leuke volgens mij.
ik had hem ook via Marktplaats, een Mamalicious jas zgan voor 20 euro... Het leek overigens een lange jas, maar als je dikke buik er onder zit, valt het toch een flink stuk korter.
Is een jasinzet misschien een idee? Dan kan je je eigen jas blijven gebruiken. Dit bijvoorbeeld Kumja Jasinzet
GEWATTEERD ZWANGERSCHAPSJAS - Mama.licious Ik draag deze, komt tot over mn heupen ongeveer. Moet ook wel hoor met zo'n dikke buik, anders komt je buik er onderuit
Ik heb ook een mammalicious jas gekocht via mp. 22 euro incl verzenden. Hij zit perfect, ben er superblij mee! Zeker als je er niet teveel geld aan uit wil geven is mp ideaal
Ik heb een jas (kort model) bij de Zeeman gekocht voor 15 euro. En dan gewoon 10 maten te groot, zit perfect!! En echt nog best een prima winterjas!
Ik heb een vrij simpele van bonprix gekocht. Niet heel lang, wel iets over de heupen, want anders werkt dat ook niet met je buik . Maar meer heuphoogte, niet tot onder je billen ofzo. Heeft 2 ritsen, dus je kan m ook als gewone jas dragen, en als je beide ritsen iets halverwege ritst kan ik er straks ook de baby in een draagzak onder de jas dragen terwijl hij toch wat frisse lucht op zn gezichtje krijgt.