Fiets, buggy help?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cooks, 31 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik had een drager van steco en een chico buggy. een paar keer gebruikt, maar vond het doodeng. zeker toen ik zwanger was van de tweede. ik heb hem eraf gehaald en heb hem nooit gemist. als ik echt ging shoppen ging ik met de bus en als ik met de fiets ging zorgde ik dat we niet ver hoefden te lopen.
    die van quinny is volgens mij een soort tas en die lijkt me dan weer wat makkelijker.

2. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Dat is niet waar;) agent zei zelf dat het gewoon mag. Of je, jezelf er prettig bij voelt is een tweede.

3. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Ik heb een Cortina roots moederfiets, met zo'n dubbele standaard. eerder had ik voorop mijn dochter, achterop mijn zoon, voorop een systeem met een grote mand er op, én de steco buggydrager met buggy en de fiets viel zelfs dan niet om. Niet dat ik hem zomaar los liet, maar ik kon de buggy er nog rustig aan bevestigen terwijl er dus 2 kids op zaten.
    Ik heb hem erg veel gebruikt, ideaal ding.

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier de steco buggy drager

Ik heb een mamafiets en valt met buggy en kind zelfs niet om. Maar hier krijgt je volgens mij de zapp niet op. Lijkt mij ook een stuk zwaarder dan een gewone buggy trouwens..

Ik heb een koelstra, beetje te vergelijken met kruidvat maar ietsje uitgebreider scherm. Dit gaat perfect.

Deel Deze Pagina