op bed brengen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ramoontjuh82, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Als mijn man onze zoon op bed brengt begint hij te huilen. Ik ga dan vaak even heen doe zijn speen in de mond en praat even tegen hem en wrijf hem even over zijn gezichtje en ga dan weer weg. Hij is dan stil.
    Mijn man is er door de weeks niet. Kan het daar wat mee te maken hebben. Vind het vervelend voor mijn man.

2. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    En als je man die tweede keer naar boven gaat, is hij dan ook nog niet stil?
    En als jullie hem samen in bed leggen, of jij legt hem alleen in bed, gaat hij dan wel in een keer slapen?

Het kan idd zijn dat je zoontje gewoon zijn mama nog even wil zien hoor. Ik krijg hier vaak ook meer voor elkaar met kleintje dan papa. Maar ja, daar zijn mama's toch ook een beetje voor ;)

Mss vind je man dat helemaal niet erg, en begrijpt hij dat zelf ook goed. Of heeft hij gezegd dat hij het vervelend vindt?

3. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Als ik hem alleen op bed doe dan slaapt hij wel direct. Nee volgens mij vindt mijn man het niet vervelend tenminste hij heeft het niet gezegd.

We zullen het de volgende x wel zien hoe hij dan doet of hij dan wel weer gaat slapen

4. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Dat heeft mijn vriend ook. denk idd dat Finn toch mama ook nog even wil zien. Mijn vriend vind het ook niet erg. Maar eigenlijk brengen we hem altijd samen naar bed toe.

5. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    mijn vriend precies het zelfde maar dat komt omdat ie zelf best wel druk is en Daan dan weet dat papa druk gaat doen met hem als spelen en zo, dus bed tijd is mama tijd

tenzij daan echt dood op is dan lukt het papa wel

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ons jochie begon rond die leeftijd (zo'n 7 maand) ook voorkeur te krijgen voor 1 van de ouders. Dat was eerst papa, en later ik. Dat wisselt elkaar nog steeds af, met grote tussenposes dat het gewoon is.
    Mijn man en ik zijn wel beide 's avonds en weekends thuis. Ik heb alleen 2a3 dagen dat ik overdag met hem thuis ben.

Deel Deze Pagina