Tot wanneer mutsje en voetenzak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Noolaa, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Loop een beetje op de zaken vooruit want de lente is nog steeds niet in zicht, maar zat mij af te vragen...
    Wanneer kun je je kindje zonder muts naar buiten laten en wanneer mogen ze uit de voetenzak?
    Vind het zo moeilijk om in te schatten.. Als het een graad of 15 is ofzo?

2. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hoi,

Een mutsje heeft Romy eigenlijk al een tijdje niet meer op(tenzij we uit het zwembad komen) wel heeft ze altijd de muts van d`r jas op.
    Een voetenzak heeft ze nog wel om, ik denk gewoon dat je dat een beetje aan moet kijken. Mijn buurvrouw had haar zoontje met 3 maanden al zonder voetenzak en geen maillotje onder z`n broek hoor(vond ik wel zielig voor hem) maar zijn temperatuur bleef altijd goed.

Liefs Caar

3. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ik zie trouwens dat mijn dochter 1 dag ouder is dan jou dochter :)
    Leuk.

Liefs

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb nu nog beide als het echt koud is of hard waait. Volgens mij is het goed om zelf te kijken hoe koud je het vindt. Ik doe haar een muts op als ik handschoenen aan doe. De voetenzak misschien er uit als je zelf je zomerjas aan doet??

Ik heb trouwens de voetenzak echt nog wel nodig voor de grootte hoor! Ook d'r winterjas hoop ik dat ze nog lang aan kan, want als ze zonder winterjas in de wagen zit dan kunnen de riempjes niet strak genoeg ;)

5. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    en mutsje gebruik ik nooit meer,
    mijn zoontje is 6 maanden.
    of hij ligt een de kinderwagen met een jas,met capichon(hoe schrijf je dat)
    of in de maxicosi ook met ze jas en capichon..
    hij ligt nog wel altijd in een voetenzak.
    en blijf dat voorlopig ook nog wel doen..

denk dat ik het er pas afhaal als wij bv ook een zomerjas aankunnen,of zonder jas kunnen..

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mijn dochter doe ik nu ook geen muts meer op, wel de muts van haar jas heeft ze om zeg maar.
    De voetenzak heb ik nog wel, maar die gaat er 1 van deze dagen ook uit. Ze heeft een lekkere dikke maillot onder haar broek altijd, dus ze heeft hem niet nodig. Baby's te warm kleden is ook weer niet goed (tenzij het vriest natuurlijk he). In de autostoel heeft ze ook geen voetenzak (gewone autostoelen hebben die niet geloof ik) en de buggy ook niet.

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

in de buggy en kinderwagen nog wel een voetenzak en ook muts sjaal en handschoenen.
    ik loop elke dag buiten met de honden en langs het kanaal of langs de weg kan het gemeen koud zijn, gure wind vaak, en op de fiets ook muts, sjaal en handschoenen.

8. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gebruik ik wel nog een mutsje en een voetenzak. Wij wonen aan de kust en het waait hier altijd, en ik vind het op dit moment ook nog niet zo warm.

Deel Deze Pagina