fout van z'huis of tnt. En nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamzie, 1 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hoi allemaal,

Ik verwachte een brief van het ziekenhuis en vandaag kreeg ik er 2 in de bus ( op de envelop stond het logo van het ziekenhuis )
    Dus ik maak ze , zonder te kijken aan wie ze geadresseerd waren, open.
    Nu zie ik dat de tweede brief totaal niet voor mij was.
    Het waren gegevens van een persoon ( die ik totaal niet ken trouwens! )
    Toen ik op de envelop keek zag ik dat mijn adres er helemaal niet opstond maar dat het gericht was aan een ander ziekenhuis!

De brief was ook niet afgestempeld door de ptt dus heb echt geen flauw idee hoe die brief nou bij mij terecht is gekomen!. Het enige wat ik kan bedenken is dat het op de een of andere manier 'geplakt' was aan mijn brief van het ziekenhuis.
    Echter toen ze bij mij op de mat lagen waren ze niet aan elkaar geplakt ofzo.

Mijn eerste indruk was : dichtplakken weer die envelop en gewoon op de bus gooien.
    Maar is dit wel het juiste om te doen? MOet ik niet hier bij iemand een melding over maken?
    Maar goed, wat kunnen hun daar nu nog wat aan doen nietwaar?

Wat zouden jullie doen?

2. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Dichtplakken en in de brievenbus gooien denk ik
    Ik zou niet weten wat er anders mee gedaan zou moeten worden, en zo komt 'ie toch nog aan

Ik ken trouwens iemand die ALLES wat niet aan hem geadresseerd is, gewoon weggooit. Dus ook die belangrijke dingen zoals dit. :O

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik zou hem dichtplakken en direct weer op de bus doen.
    Dit lijkt me de snelste manier, misschien zit diegene er wel echt op te wachten. Dan heeft die andere persoon zijn/haar post morgen alsnog.

Jij kan er niets aan doen dat het verkeerd bezorgd is, alleen jammer dat je hem hebt open gemaakt. Zou er niet te moeilijk over doen hoor.
    Waarschijnlijk idd bij het poststempelen op elkaar gezeten en door de val op de mat van elkaar gegaan....

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Zoiets kan gebeuren, dus ik zou hem ook dichtplakken en in de brievenbus gooien.

Ik krijg op mijn adres nog wel eens post van de oude bewoners (al ruim anderhalf jaar geleden zijn we hier komen wonen). In het begin stuurde ik het nog wel eens retour afzender, maar inmiddels gooi ik het ook weg hoor.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dichtplakken en weer terug op de post doen!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    briefje erbij doen... dichtplakken en terug in de brievenbus.

Wij krijgen ook nog steeds post van de oude bewoners van dit huis (zijn al 3,5 jaar weg). Ik stuur alles terug... helpt wel, we krijgen steeds minder

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja idd van oude bewoners doe ik de post ( nu bijna 2 jaar wonen we hier ) ook weg. Blijf niet aan de gang ;)
    Of ik doen retour afzender als het me belangrijk lijkt. ( acceptgiro enveloppen )

Heb deze brief maar dichtgeplakt met plakband. Ja, je moet wat he.
    Dan doe ik 'm direct gewoon meteen op de bus en niet meer aan denken :)
    Heeft mijn zoontje ook weer plezier want hij vind brievenposten helemaal geweldig!

Deel Deze Pagina