Onze huidige handdoeken zijn na heel wat jaren aan vervanging toe. En aangezien de hema nu 3+1 heeft lijkt het me een mooi moment. Ik twijfel nu alleen tussen de ultrasoft en de hotelkwaliteit. Heeft iemand hier ervaring mee? Ultrasoft klinkt natuurlijk lekker zacht maar ik hoop dat ze dan wel goed drogen en kwalitatief zijn
ik heb handdoeken van de hema maar weet niet juist de welke wss de goedkoopste en ben er wel blij mee drogen goed lekker zacht
Ja hoor zijn prima handdoeken, de 'gewone' dan. De hotelkwaliteit zijn natuurlijk nét wat zachter, maar duren ook véél langer voordat ze droog zijn. Kwaliteit blijft prima, lusjes zitten vast en laten dus niet los. Ook de kleur blijft goed. Wat mij betreft een prima koop!
Wij hebben handdoeken van de hema en van de v&d. Geen hotel kwaliteit maar echt prima handdoeken. Nu al 6 jaar in gebruik en zien er echt nog goed uit na regelmatig wassen en in de droger.
Wij hebben de hotelkwaliteit ( ook zo'n 3 + 1 gratis ). Heerlijk! De goedkopere kwaliteit hebben wij bijna 9 jaar geleden gekocht, toen we gingen samenwonen, en wij gebruiken ze nog steeds hahaha. Heb er maar 1 weg moeten gooien ivm wat gaatjes.
hier ook de wat duurdere gekocht (mooi fel blauwe) na 3 jaar zijn ze nog steeds even mooi kwa kleur en kwaliteit
Ik weet niet welke wij hebben van de hema maar ook toen alles de 3+1 aanbieding gekocht en nu 3 jaar later zijn ze nog mooi en lekker zacht. Kan je ergens op het label zien welke het zijn? Dan kan ik FF kijken.
Ik gebruik alleen nog de handdoeken van Hema blijven goed en mooi in de was bij andere handdoeken krinpt de band vaak en die van Hema niet