Ik heb mijn excuses al aangeboden. Het komt misschien ook door de manier waarop ik er insta. Ik koop geen dure fiets, omdat ik weet dat hij gestolen kan worden. Helaas vaak meegemaakt. En ja dan ben ik ook boos en ik snap heel goed de frustratie, maar huilen snapte ik gewoon even niet. Maar ik las hier ergens een bedrag van 3000 euro ja in dat geval weet ik niet of ik het droog zou houden haha maar ik zou gewoon nooit zo'n fiets durven kopen, omdat ik weet dat het maar voor korte duur is. Fietsendiefstal komt gewoon heel veel voor. Helaas. Maar ik las dat ze hem terug had!!! Heel fijn! Ik ben blij voor je TO.
Dan woon je vast dicht bij Duitsland, haha. Wel balen dat ze niet met hun vingers van je spullen af kunnen blijven. Bij mij ook 3x gebeurd. 2x een limited editie en 1x een fiets van de aldi. Allemaal met goede sloten :x
Nee, in de randstad. Maar hoor het ook van familie die in een rustig dorpje wonen ver buiten de randstad. Volgens mij gebeurt het overal.
Is je nieuwe fiets al binnen? Ben wel benieuwd wat je er van vindt, goed stevig etc. Zit er namelijk zelf over te twijfelen, heb het idee dat het (voor dat geld) een fiets is die rammelt en na een paar fietstochtjes uit elkaar rolt omdat er zulk licht/goedkoop materiaal is gebruikt. Helaas hebben ze hem hier bij de Gamma niet op voorraad, anders had ik even gekeken.
Je hebt een paar berichtjes gemist :-D Mijn fiets staat op het politie bureau. In beslag genomen want ze hebben de dief op heterdaad betrapt toen hij al acht fietsen in zijn busje had geladen! De fiets bij gamma heb ik dus geannuleerd
Had wel gelezen dat je fiets gevonden was, maar omdat het nog even duurt voordat je die weer terug hebt dacht ik dat je de fiets van de Gamma nu ook had.
Ohhh... ik HAAT fietsendieven. Ik woon in Rotterdam en hier kan je inderdaad je fiets niet zonder driedubbele ketting niet laten staan. Zelfs niet in de buitenwijk waar ik woon. Ook hier rijden ze gewoon rond in busjes om fietsen zonder een kettingslot in te laden. Zo laatst ook een kinderfietsje (hoe diep kan je zinken?). Ik wil best een mooie mamafiets, maar de wetenschap dat zelfs een kettingslot een dief niet tegenhoudt, zorgt er voor dat ik op mijn oude locomotif blijf rondtuffen. Trouwens zelf al 3 fietsen verloren bij een station (waarvan ik bij één alleen het kettingslot en het wiel nog had staan) en hier beneden zijn er al twee gestolen. Ook inderdaad met kinderzitje. Ik snap niet dat er mensen zijn die dit over hun hart verkrijgen.
Mama fietsen zijn duur he! junks die geld nodig heb. arme mensen die geld nodig hebben. of zelf een fiets nodig hebben. Ik bedoel dit niet om het goed te praten absoluut niet! maar was als voorbeeld. TS: super dat je je fiets terug gaat krijgen! dat je weer gauw rondjes mag fietsen!