In december kreeg ik van tnt,waar ik werk een cadeauxbon ter waarde van 25 euro.Te besteden bij kadowereld. Nu hadden we de aanbieding om te bestellen en geen verzendkosten te betalen.Zo gedaan. Voor mijn 5 jarige een boek van Diego gekocht,die ze super vond. Voor mijn 4 maanden oude dochtertje "Mario"de aap van lief besteld. Gisteren om 15.00 kregen we hem,Vanmorgen zag ik ineens,dat het pootje stuk is en spul eruit komt. Dit kan mijn 4 mmanden oude dochter niet gedaan hebben en die van 5 jaar durft hem niet eens af te pakken,omdat de kleine dan gaat huilen(ze is ineens verliefd op de aap geworden) Ik heb kadowereld een mail gestuurd.Ben benieuwd hoe ze gaat reageren.Heb dit nog nooit gehad. Heeft er iemand wel eens gehad en wat hebben ze er aan gedaan? Ik vind het zo sneu,want ze is er zo verliefd op.
Wij hebben een aantal jaar geleden een keer een canvas foto besteld, ook met een bon v kadowereld, en bij aankomst thuis zat er een lijmvlek op. Deze was niet ontzettend zichbaar, maar wel storend. Heb er toen foto's van gemaakt, en een mail erover gestuurd, toen hebben we gratis een nieuwe thuisgestuurd gekregen zonder gedoe. Dus hier in ieder geval een positieve ervaring.. Hopelijk bij jou ook! Ik zou het in ieder geval proberen!