Ik zoek een goede, (semi-)professionele fotograaf in Gelderland, in de van Arnhem/Nijmegen, voor het maken van een fotoreportage van mijn kleine meid. Weet jullie iemand? Of heeft een van jullie ervaring met een bepaalde fotograaf? Ook eventueel iemand die aan huis komt? Heeft iemand een fotoreportage laten maken bij Bell Photo Studios?Hun studio's zitten in verschillende V&D's. Wat is jullie ervaring met deze fotostudio?
--- MIRANDA KAMPHUIS Bruidsfotografie, Portretfotografie, Babyfotografie, Kinderfotografie --- supergoede fotograaf met een geweldige studio en goede prijs. En je kan de foto;s afkopen. Hierdoor kan je zelf goedkope afdrukken maken en er alles mee doen. Hierdoor zijn we stukken goedkoper uit dan met de jongens naar de v/d te gaan en we hebben veel meer foto;s van supermooie kwaliteit. Ook heb ik alle foto;s ook diegene die je nooit koop maar geweldig heb om te hebben. Toen we met ons alle op de foto gingen ging onze zoon bij mijn man op het hoofd zitten.... echt superlachen... maar om daar echt voor te betalen doe je vaak niet. Wij gaan nergens anders meer naar toe, alleen 1x per jaar naar haar. Bij de v/d zijn jonge meisjes, dus geen proffesionals en zijn best duur.... je denkt ga alleen voor de gratis foto, maar je staat zo buiten met een paar foto;s en je bent zo 200 euro lichter. En tja vind niet origineel en bijzonder. Maar als je je kleintje op een foto ziet, kan je ze moeilijk laten liggen..... moet je wel heel sterk in je schoenen staan.
in bemmel heb je chrissie sewalt zitten. Erg mooie foto's en een leuke spontane meid! Komt ook aan huis of ergens anders op locatie als je dat wilt.
een collega van mij, maakt mooie fotos, doet ook bruidsreportages. Heeft wel een foto website maar geen 'gewone'
mijn broer is fotograaf. doet over t algemeen bruiloften maar gok ook andere reportages. www.fotograafpatrick.nl (sry als ik reclame maak dat niet mag) hij komt aan huis