fiets kleine meid gestolen

Discussie in 'De lounge' gestart door Stephanie20, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Bij mijn hebben ze trouwens een keer bijde bobike zitjes eraf gehaald :(. Stond ik in de stad met 2 kinderen, veel spullen gekocht en kon dus mooi taxi bellen. Zoontje van nog geen jaar en peuter 2,5.

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier gaat ook echt alles op slot: slee deze winter richting supermarkt, buggy bij een zwembad of bijv centerparcs, fiets op school, step bij bijv supermarkt etc etc. Zitjes op mijn fiets en in de bakfiets zitten ook vast met slotjes. Eigenlijk te triest allemaal, maar je moet tegenwoordig wel helaas.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat sneu voor je dochter! Wat laag om zo'n fietsje te stelen, ik snap dat echt niet... al is dit tegenwoordig schijnbaar normaal. Mijn fiets is ooit gestolen, die stond op slot tegen het raam aan.

4. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg he, ik zie hier nooit mensen voor huis lopen waarvan ik denk dat is niet betrouwbaar.....

Een paar jaar geleden vergat ik 1 keer mijn fiets op slot te zetten voor huis... (nieuwe gazelle, met 2 bobike zitjes). Druk druk snel kindjes naar binnen, eten maken je kent het wel...

Hij was weg............ik ben er echt ziek van geweest;).

Ik weet nu ik zie ze niet, maar ze zijn er wel... gebeurt me niet nog eens;)

5. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Oh wat laag !!!!

Deel Deze Pagina