Bij mijn hebben ze trouwens een keer bijde bobike zitjes eraf gehaald . Stond ik in de stad met 2 kinderen, veel spullen gekocht en kon dus mooi taxi bellen. Zoontje van nog geen jaar en peuter 2,5.
Hier gaat ook echt alles op slot: slee deze winter richting supermarkt, buggy bij een zwembad of bijv centerparcs, fiets op school, step bij bijv supermarkt etc etc. Zitjes op mijn fiets en in de bakfiets zitten ook vast met slotjes. Eigenlijk te triest allemaal, maar je moet tegenwoordig wel helaas.
Wat sneu voor je dochter! Wat laag om zo'n fietsje te stelen, ik snap dat echt niet... al is dit tegenwoordig schijnbaar normaal. Mijn fiets is ooit gestolen, die stond op slot tegen het raam aan.
Erg he, ik zie hier nooit mensen voor huis lopen waarvan ik denk dat is niet betrouwbaar..... Een paar jaar geleden vergat ik 1 keer mijn fiets op slot te zetten voor huis... (nieuwe gazelle, met 2 bobike zitjes). Druk druk snel kindjes naar binnen, eten maken je kent het wel... Hij was weg............ik ben er echt ziek van geweest. Ik weet nu ik zie ze niet, maar ze zijn er wel... gebeurt me niet nog eens