Ik ben opzoek naar een fiets stoeltje voor op de voorkant van de fiets. De reden dat ik er een 2de hands zoek, is omdat mijn zoontje van 10 maanden nog niet echt goed zit. Maar al wel 12 kilo weegt en dus snel aan de 15 kilo zal zitten. en dat is het maximale gewicht voor een stoeltje voor op de fiets. Gisteren zijn we voor het eerst wezen fietsen, en dat ging boven verwachting goed. Wil nu graag een stoeltje, maar voor die paar maanden koop ik liever geen nieuwe. Dus is er iemand die een stoeltje heeft liggen en er niks meer mee doet. Dan heb ik misschien wel intressen. Liefst omgeving Rosmalen
Ken je niemand uit je familie, werk of kennissenkring die de kinderen niet meer voor op de fiets hebben omdat ze te groot zijn? Dan zou misschien ook zolang daarvan kunnen lenen? (Als je hier geen reacties krijgt...) Wij hadden er een gekocht en deze zat op mijn fiets. En toen werd mijn fiets gejat GRRRRR Mijn collega was zo aardig om mij voor de komende periode haar fietszitje te lenen Erg fijn! Zij heeft een zoontje die een jaar ouder is als de mijne, en die zit inmiddels achterop de fiets bij haar. groetties
hoi meid ik kom uit kerkdriel en ik heb er nog wel een ik heb eventueel een hele set voor ook de achterkant misschien is dat wel wat je kan eventueel maandag komen kijken ik kan zondag avond een foto maken windscherm en alles zit erbij hoor het wel groetjes
hierbij de foto meid Bekijk bijlage 255798 jou mail doet het helaas niet misschien ligt het wel aan mij hihi
Hallo Lieve mama's Wil je bedanken voor jullie reacties op mijn berichtje. Heb vandaag zowel een zitje voor voorop de fiets als voor achter op de fiets gekocht. Dankzij een snelle reactie van iemand op deze site, kan ik nu heerlijk gaan fietsen met mijn kleine man. helemaal leuk, nu het mooie weer nog