hoe doen jullie dat met een bord (kinderstoel)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door FutureMama81, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Wij hebben de bloom fresco, maar volgens mij is dat blad veel te klein voor een redelijk normaal bord. Dat irriteert me mateloos haha. Waarom een blad erbij doen als er toch geen normaal bord op past. Laten jullie je kindje gewoon aan tafel mee eten? Want ik begreep dat bijna alle bladen van kinderstoelen te klein zijn voor een normaal bord :(

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Wij hebben een hangstoel voor aan tafel en dit probleem dus nooit. Zij kan gemakkelijk mee eten van tafel. De stoel voor in de tuin, daar past een bord niet helemaal perfect op, maar past wel op zich (is eentje van het merk Kees)

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    eigenlijk geen problemen hier...maar idd gewoon onder tafel schuiven zodat de tafel het blad word.

Hier kan de stoel ook hoger en lager....

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wij hebben zo'n houten kinderstoel, te koop bij prenatal, daar past een bord goed op!

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hier thuis een kinderstoel zonder blad, dus hij eet vanaf tafel (vind ik ook veel gezelliger), maar als we op pad gaan hebben we die bekende kinderstoel van ikea en daar past een bord prima op het blad.

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik heb de trip trap dus ze eet sowieso al gelijk met ons mee aan tafel, maar de eerste tijd is een bord onder je kind zetten niet zo handig (tenzij je het leuk vind als er OVERAL eten zit behalve in de maag van je kind ;) )
    Maar ik heb voor D. speciaal en kindersetje (bordje, schaaltje, soepbordje en beker) gekocht, en die bordjes zijn ong. net zo groot als een ontbijtbordje van gewoon servies. Dus je kan ook een kinderbordje kopen wat dus kleiner is dan een normaal bord.

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Wij hebben ook de Bloom Fresco en er zitten 2 bladen bij een kleine en een grote. Op de grote past hier makkelijk een groot bord op.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    klein kind , klein bord ;) . Hier paste het altijd wel, simpelweg omdat de bordjes dus niet zo groot waren.

9. Bessy

Bessy Actief lid

18 jan 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Wij hadden dat probleem ook (zelfde kinderstoel), maar nu we het grote blad erop hebben gezet, past daar prima een bord op.

10. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Hahaha....
    Nou hier de trip trap en dus aan tafel schuiven, maar mevrouw krijgt maar soms een bord voor haar neus; want meestal ligt ie al snel op de grond, hahaha.
    Het gratis gekregen bord van blue band blijft nu wel liggen, de diertjes en geluiden nadoen is leuker dan bord op de grond gooien.

Hier grootste ergernis als Lotte weer eens aan het tafelkleed gaat trekken, grrrr.

Op pad hebben we de stoel van Ikea, handig groot blad erbij. Maar bord toch vaker in ons beheer ;)

Zie dat je kindje pas 3 maanden is.... gaat nog wel poosje duren voordat je ergernis een ergernis hoeft te worden toch :D

11. misa

misa Niet meer actief

Gebruik je wel een kinderbordje dan? Of is zelfs die te groot?

12. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Hier na lang zoeken uiteindelijk gewoon maar een Bambino-kinderstoel bij Kruidvat gekocht, van hout. Daar past wel een bord op. Bevalt prima. In het begin helemaal geen bord gebruikt binnen haar bereik, want daar speelde ze alleen maar mee (op rammen en gooien e.d...). Het blad van de stoel dus in het begin als bord gebruikt. Niet voor een paar scheppen pastasaus en soep natuurlijk, maar om losse hapjes / stukjes als brood enzo op te leggen.
    En een kleiner bord of schoteltje gebruiken. (Groot bord past wel op deze)

13. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Afmetingen van de site klopten niet. Heb t bord vandaag binnen gekregen en past prima.. haha foutje ;)

Deel Deze Pagina