ik heb een hele leuke rode schoudertas gezien,maar twijfel of ik hem zou kopen. zou dit wel overal bij staan? heeft iemand van jullie een rode schoudertas? of toch voor een bruine of grijze gaan?
Ik had voor degene die ik nu gebruik een rode, heb hem heel veel gebruikt! Juist omdat mijn jas en basics meestal neutraal zijn vind ik het juist leuk om kleur aan te brengen in accessoires, en zo lekker af te wisselen. Ik zou het dus zeker doen!
Het hangt er denk ik ook een beetje vanaf 2at voor tint rood het is. Als je hem leuk vind draag je hem waarschijnlijk wel veel. Tenzij je veel in knal roze loopt.
hij was echt knal rood,en ik draag eigenlijk altijd jeans en ook graag zwarte shirtjes,vandaar dat ik zo twijfel.
Jeans en zwarte shirtjes kan toch prima dan! Rood lakje op je nagels ( als je daar het type voor bent ) of een klein rood armbandje naast je horloge en klaar. Welke schoenen draag je? Je kunt anders ook naar toffee sneakers kijken met een rood accent erin (bv het logo )
Ik heb een heel assortiment handtassen. Een veelgebruikte is rood. Als ik voor mijn werk netjes gekleed ga, draag ik vaak zwart of grijs. Mijn rode tas past hier heel goed bij. Ook bij jeans en een shirtje vind ik rood een hele leuke optie!