Ik ben een thuisblijfmama en mijn dochters zijn 3 en 1 jaar oud? zoals nu is het hier erg slecht weer, en nu kunnen ze niet buiten spelen. normaal vind ik het niet erg en zouden ze best in de regen buiten mogen maar de tuin is nog niet klaar en het is dus allemaal zand en troep wat modder enzo word. dus dat kan gewoon even niet. wat doen jullie met zulke dagen? ik ga wel koekjes of cakejes bakken samen tekenen/verfen en dat soort dingen. vandaag heb ik een grote tent gebouwd in de woonkamer. maar wat bedenken jullie zoal? hier ff een foto van mijn huishouden van jan steen haha
Wat ik altijd leuk vind is op you tube leuke liedjes zoeken en samen met ze gaan dansen en zingen Nijntje is hier favoriet. Ook bij dochter van 4 Verder kun je gaan kleien, kleuren, knutselen, het gewone speelgoed pakken, vliegtuigjes vouwen en ermee vliegen, ballonnen opblazen en mee overgooien, met een bal over de grond rollen
Wij maken idd ook meestal een tent of we gaan knutselen/verven/kleien. Zoonlief puzzelt ook graag, dus dat doen we dan ook. Verder doen we spelletjes (bord) en kijken we wel eens een filmpje.
Ik heb toevallig vorige week een kijkdoos geknutselt en dit was echt leuk.Ze kijkt er nu nog elke dag even in.
heb al weer wat inspiratie opgedaan kijkdoos is wel leuk voor in de vakantie volgende week. dan gaan we ook een sokpopje maken. dat vroeg mijn oudste laatst of we dat gingen doen dus dat vond ik wel een leuk idee.