Hoi, Ik dacht vandaag, laat ik eens veilig doen en tafelhoekjes op de tafel plakken. Heb het gedaan terwijl Thijmen sliep, na zijn slaapje komt Thijmen naar beneden. Ik zet hem op zijn speelkleed, hij kruipt naar de tafel........ en denkt: wat een leuk dingetje op de tafelhoek, laat ik het er eens aftrekken en in mijn mond doen. Nu zit ie uitermate tevreden op zijn tafelhoekje te knagen...... Tja, en nu? Heeft iemand nog tips, want dit werkt blijkbaar niet
Geen tafelhoekjes . Ik heb ze niet, zou niet weten waarom eigenlijk. Volgens mij is de kans erg klein dat ze hun hoofd aan de hoeken stoten... hier aardig wat hoeken in huis en Eva viel ook regelmatig, maar echt nooit tegen de hoeken.
hahahahaha, wat erg heb ze zelf nog niet, dus zou het even niet weten. misschien echte tesa strips. die hechten beter.
Ik heb die Ikeahandjes en die plakken erg goed. In het begin wou ze er ook nog wel eens aan knagen en sabbelen, maar dat doet ze niet meer zo.
ow hehe, ik heb ze net besteld via prenatal. wij hebben zon enge tafel met heel scherpe hoeken. eum bison kit?
Ik heb dus die van Prenatal, dacht laat ik die maar nemen, die zitten vast wel goed vast, nou nog 10 seconden! Mevr haalt ze er iedere keer weer af! Dus ze zitten er op maar wel los, plakt niet meer haha. Ze haalt ze er nu zelf af en zet ze er ook zelf weer terug op
Haha das toevallig, hoor het wel vaak, dus is een gewilde jas geloof ik maar ja wat wil je voor dat geld
Ik heb ook van die hoekjes gekocht, ik meen bij de Gamma. Klinkt zo bekend! Hier zaten ze er ook maar een paar minuten op en daarna gooide mevrouw ze de hele kamer door!
Ik zou toch maar een andere oplossing proberen te zoeken. Ik heb nog steeds een lelijk litteken op mijn voorhoofd van die keer dat ik viel bij mijn vader en stiefmoeder . Gelukkig zit 'ie nu in een 'fronsrimpel' verborgen en valt 'ie niet op.
Hihi, Robin heeft dezelfde jas, ach ja, kost geen drol toch en is best leuk. Die van Ikea plakken echt goed hoor, er is er eentje een keer afgegaan, maar tot nu toe zitten ze allemaal behoorlijk vast http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90115092 .