Hoewel ik altijd een gruwelijke hekel aan fietsen heb gehad en ook al ruim 2 jaar niet heb gefiets ben ik nu zo blij als een klein kind Morgen kunnen we namelijk mijn nieuwe fiets gaan ophalen!! Heb er heel lang over nagedacht of ik nou een moederfiets of een gewone fiets wilde en het is de Batavus Stabilo geworden. Zie ook http://www.batavus.nl/pages/BatavusFiet ... roupId=322 Gek genoeg heb ik ook echt zin om te gaan fietsen met Lotte, misschien dat het met een kleintje dan toch anders is. Elke keer met de auto ergens heen komt me ook de neusgaten uit en ik kan nog steeds geen lange stukken lopen omdat ik dan snel last krijg van mijn rug en bekken.. Whahaha ik ben blij, blij, blij!
hahaha hele mooie fiets en ik kan je zeggen hij rijdt super, want ik heb exact dezelfde !!...heel veel fietsplezier samen met Lotte
Reken maar, Wendy, dat fietsen met een kleintje veel leuker is dan zonder. Ik spreek uit ervaring, haha. Het is echt geweldig. Zoveel indrukken als ze op zal doen, en dan die geluidjes die ze zal maken: ook jij kijkt je ogen uit en weet niet wat je hoort, hoor, als Lotte straks met jou op de fiets zit. Het is echt gewoon GEWELDIG. Btw: mooie fiets, daar zul je zeker veel plezier mee beleven! Vergeet je geen fotoos te maken als Lotte in het zitje zit? Wij willen ook meegenieten, hoor.
Wahah nou ik hoop dat ik niet terplekke omdonder! Morgen middag ga ik eerst lekker droog fietsen, wel met zitje erop om te kijken hoe het gaat. Zondag dan waarschijnlijk ook met Lotte er in zodat ik maandag lekker met haar naar het cb kan fietsen ipv met de auto. Enne natuurlijk komen er foto's!
nou ik kan ook niet wachten om met scott te gaan fietsen maar dan moet ik ook eerst een nieuwe fiets kopen ik denk zelf aan een moeder fiets (ben klein en niet echt 1 van de slankste) maar het is een hele mooie fiets wendy dus meis heel veel fiets plezier en we wachten natuurlijk allemaal op de foto's
O wat lekker Wen! Geniet er lekker van en het weekend belooft mooi te worden, dus je kan lekker gaan oefenen. (ps doe de eerste tijd voorzichtig want ik voel mn bekken ook met n stukkie fietsen, ik denk door het zadel, maar ik weet niet zeker)
Ik ben gisteren voor het eerst met mijn kleine boef gaan fietsen. ZE zat al wel een tijd bij papa voorop de fiets, maar door mijn zwangerschap kon ik niet eerder haar voorop hebben. En ik kan je vertellen: het is GENIETEN! De kleine meid heeft de hele weg gekletst, gezongen en gelachen, ze lag in een deuk als de weg hobbelde. Zo ontzettend gezellig. Elske zat voor het eerst op de fiets met 11 maanden. Ze moeten een maand goed stevig kunnen zitten, dan is hun ruggetje sterk genoeg voor het gehobbel op de fiets. Ik heb trouwens ook een moederfiets, ben ook een kleintje en kon anders geen kind voorop hebben.
Ik heb isa nu sinds een paar dagen ook op de fiets zitten. Niet te lang nog maar kleine stukjes. Ze kan sinds 2 weken goed zelf zitten. En Wendy, heel veel fietsplezier voor straks. Waarschijnlijk fiets je glunderend en vol trots dadelijk rond. Kwebbel
Volgens mij zat ze te kletsen, te zingen en te lachen, dus ze zal wel wat ouder zijn dan 2 maanden Anders is het een superbaby!!!
Hahahaha, ja, meid, dan kan het wel. Kon me ook al niet voorstellen dat je met de baby op de fiets zat. Maar aangezien ik nog niet iedereen zo goed ken en ook de kindjes niet, wist ik het natuurlijk niet zeker.
oeee...ik word groen van jaloezie hier. Dit mis ik nu hier..... Ik hoop dat als we in aug. in NL op vakantie zijn dat ik ook eens kan fietsen met de 2-ling....lijkt me zooooo geweldig!!
Lars gaat vanaf 9 maanden mee op de fiets en die vindt het ook heerlijk! We gaan volgende week voor een achterzitje kijken want 12 kg wordt wel zwaar voor mij aan mijn stuur. hij kan tot 15 kg maar dat vind ik nogal veel. Ook gaat hij helemaal met zijn hoofd naar achter hangen om mij te zien dus das ook niet echt fijn. Maar fietsen is wel een van de dingen die hij super vindt, alles aanwijzen en zwaaien naar iedereen heerlijk!!
Wat een mooie fiets zeg! En het is echt zooo leuk om samen te fietsen, Lotte zal het ook vast geweldig vinden.. alvast veel plezier voor zondag! Hier ook idd vanaf een maand of negen op de fiets... helemaal geweldig!! UIt enthousiasme gaat Boyd dan enorm gillen, naar iedereen lachen en maar kletsen hihi. En idd Inky, dat achterom kijken doet Boyd ook, wil ie een kusje, heel schattig, maar voor ons moeders niet altijd even handig hihi
ja Lars ook die wil dan ook een kusje, wel schattig eigenlijk. Ik heb het nu ook met winkelen dat ik meer en meer op moet gaan letten. Zo was ik laatst bij de zeeman hier en die is nogal smal. Maar goed Lars heeft zoveel zooi aan zijn bug hangen dat ie altijd wel lief is. Kom ik bij de kassa heeft meneer een armband en een paar sokken vast haha. Ik zag het nog net optijd anders hadden we het gejat. Ook in de supermarkt moet ik hem een eind van de schappen zetten want niks is veilig.
Whahaha, herkenbaar!! In een kledingwinkel gaan alle kleren over de grond... is toch erg leuk om hard te trekken en het zo naar beneden te zien komen hihihi Ga trouwens ook veel shoppen op de fiets, lekker hollands Resultaat is: Kind voorop, stuur vol met tasjes en buggy achterop, soms zelfs nog wat onder de snelbinders hihi... En dan moet ik er ook nog bij.. soms echt wel humor haha
ja dat is is ook erg hollands ik doe dat ook hoor, fietstassen vol en tassen aan het stuur en het pak pampers onder de snelbinders (ben zo blij met mijn iets duurdere fietstassen). Maar gek genoeg voel ik me dan ook helemaal in mijn elment als ik zo fiets. Helemaal beladen en Lars voorop. Zo van: "ik doe het toch maar ff mensen!!!".