Dat heb ik dus ook!! En bij mij is het helemaal dubbel omdat ik alleen ben (die fiets is dan ook omdat ik een auto heb hihi). Maar ik heb dan ook echt zoiets van; Ik red me wel en heb wat dat betreft niemand nodig! Kom maar op wereld, ik ben een independent woman!!" Whaha... maar meen t wel
wat heerlijk Wendy!! ik kan ook niet wachten tot ik met Senna kan gaan fietsen... maar dat duurt nog wel zeker 'n maandje of 1,5 / 2! Ze kan namelijk nog niet zelf zitten! Nog ff geduld voor mij dus, al kan ik echt niet wachten! (we moeten ook nog 'n fietsstoeltje gaan kopen) Veel fietsplezier!
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag neer moet zetten, dus voor t gemak maar in de lounge.. Ik ben op zoek naar een moederfiets maar heb geen idee welke handig zijn, mijn vraag, Wie heeft er een moeder (of andere) fiets en welke ervaringen heb je ermee? Ik vind het nl zonde om een hoop geld uit te geven als blijkt dat t toch niks is...Dus graag jullie ervaringen/mening! Alvast bedankt.
Ik ben daar zelf ook wel nieuwschierig naar eigenlijk. Maar ik zag voor twee weken terug geloof ik een moederfiets bij de praxis ( als ik het zo goed schrijf). Die was niet zo gek duur vergeleken bij andere prijzen 299 geloof ik. Misschien een idee, maar geen idee of die goed is of niet.
ik ben ook al aan het kijken maar nu zit ik te twijfelen tussen een sparta amazone of een batavus espresso dus ik weet het ook nog niet
hoi allemaal, ik heb me hier ook op georienteerd. wilde nl al eerder een oplossing. totdat ze zelfstandig kunnen zitten kun je nl geen kinderfietsstoeltje gebruiken. ik dacht toen aan een bakfiets maar die gebruik je ook maar even want daarna kunnen ze toch in een zitje en heb je een hekel om zo n zware fiets te fietsen. ben naar de fietswinkel geweest en die raden me aan om een gazelle orange aan te schaffen. een moederfiets is nl een nogal zware fiets en het enige grote voordeel is dat deze een lage instap heeft en een middenstandaard. ze adviseerden me daar dus om een gewone stevige fiets te kopen die je meer dan een paar jaar kan gebruiken en met bijna dezelfde voordelen als een moederfiets. succes met uitkiezen femke
Ik heb een tijdje geleden ook een topic hierover geopend, vindt het ook heel moeilijk om te kiezen. Ik vindt de sparta amazone trendy helemaal geweldig, dus denk ook dat ik die tegen die tijd ga halen.
Het is inderdaad geen lichtgewichtje, maar goed.. ik moet ermee fietsen, niet de marathon lopen. Ik vind het bovenal een degelijke fiets!
Ok, dus de meningen zijn verdeeld... Ik denk dat ik inderdaad maar even naar een goede fietswinkel ga, en daar ga rondsnuffelen en uitproberen, de mama fietsen zijn immers flink aan de prijs en dat is niet zo erg maar dan moet ik er wel zeker weten veel plezier van hebben!