Hiiii!!! Ik ben 5 bijna 6 dagen overtijd en vandaag deze testen gedaan! Foto’s zijn meteen genomen heb niet gewacht. Nu ineens krijg ik bruin licht roze afscheiding maar niet ongesteld. Dit is mn eerste keer dus ik begrijp niet zo goed wat ik nu moet denken
Ik zie overduidelijk een streepje. Of alles ook goed blijft gaan is helaas voor jou even afwachten. De afscheiding kan niets zijn maar je kunt ook je menstruatie krijgen. Even in de gaten houden en als het niet doorzet morgen of overmorgen weer testen of ze oplopen. Ik hoop voor jou dat alles natuurlijk goed blijft gaan.
Streepjes zijn duidelijk zichtbaar. Voor 5 a 6 dagen overtijd vind ik ze echter te licht. De vraag is hoe zeker je bent van je eisprong? Helaas kun je niet anders dan wachten en morgen opnieuw testen voor oploop.
De streep is er, maar inderdaad wat licht om al 5/6 dagen over tijd te zijn. De bruin/roze afscheiding hoeft geen slecht teken te zijn. Had ik bij beide zwangerschappen ook rond mijn nod. De baarmoeder ‘kuist’ zichzelf een beetje op. Heb je intussen opnieuw getest?