Haaj dames Ik zit met het volgende en ben erg benieuwd wie hier ervaring mee heeft . Ik hen twee weken geleden 3 dagen achter elkaar een zwangerschapstest gedaan met een super licht tuur streepje, een paar dagen later was mijn test Omo wit negatief. Wel afspraak gemaakt met vk , volgens haar bereiking zou ik deze week 6 weken zijn en werd er een echo voor gisteren gepland . Nu dacht ik afgelopen maandag ik doe toch weer een test en jahoor een duidelijk lichte streep , nu gisteren ochtend nog een x getest voor de zekerheid en ik had gewoon een knal test ! Zo blij dat ik was naar de echo toe .. En wat bleek Niks te zien op de echo terminste niks wat op 6 weken zou lijken , ze zag alleen een lijntje ? Wat op een prille zwangerschap kan duiden.. Over 3 weken mag ik terug komen.. Ik ben mega blij met me knal test want ik ben nu zwanger maar zou het kunnen dat ik tijdens mijn eisprong licht positief heb getest met een zwangerschapstest ? Lees op internet dat dit wel vaker is gebeurt Hier nog een foto van mijn test van maandag en gisteren Bovenste op de foto van maandag en de onderste van gister ochtend
Kruidvat reageert inderdaad wel eens op de eisprong.. Ik zou sensitest (midstream met hartjesindicator) proberen. Gaven bij mij een veel duidelijker resultaat en ze zijn (als je er tenminste 6 neemt ) nog goedkoper ook! Of Clearblue Digital natuurlijk.. Gruwelijk duur, maar duidelijker kan niet!
Bedankt voor je antwoord maar ik heb voor nu geen test meer nodig zie me foto haha .. En vals positief twee weken terug was met de midstream van zwanger en kids
Ik had echt meteen een cb test met indicator gaan halen om alsnog te testen...al is het voor je eigen zekerheid.. Iig gefeliciteerd
Dus er hebben er al meer eisprong gevonden met de zwanger en kids zwangerschaps test ? Ben super blij dat ik zwanger ben hoor maar was 2 weken terug wel mega onzeker