beveiliging tv.

Discussie in 'Verzorging' gestart door Jade11, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    ik heb even een vraagje, niet zo zeer over de veiligheid van Mila tov de tv, maar hoe bescherm ik mijn tv tegen Mila?

onze tv staat op een meubel, wat precies Mila´s lengte is. en dat knopje is zo leuk.. nu is mijn tv al zon 15 jaar oud, en dus niet helemaal geschikt voor aan/uit/aan/uit spelletjes.
    heb al vanalles geprobeerd, ze weet heel goed dat ze het niet mag, ze zit me ook heel uitdagend aan te kijken als ze weer met haar handje om dat knopje zit, en vanmorgen was het zelfs: nee Mila! waarop zij antwoorde: ja! (leuk dat ze dat nu ook kan zeggen en begrijpt, maar doen, ho maar.)

zijn er bepaalde beschermdingetjes voor de knop van de tv? of heeft iemand tips om m toch af te plakken ofzo?

2. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    niemand?

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

En als je er nu de stekker uithaalt? is het minder leuk..
    groetjes

4. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant

ja maar dan kijkt voor mij weer zo moeilijk!! ze doet het nl alleen als hij aan staat..

5. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou proberen er een dik stuk plakband over heen te pakken, dan moet je een stuk harder drukken wil je hem aan krijgen!

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hahaha dat is een goeie, daar had ik niet aan gedacht:)

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    wij hebben er een stukje karton overheen geplakt en nu kun je hem dus niet meer indrukken.
    Zit er al een aantal maanden overheen en sindsdien is het dus nooit meer gelukt en probeert hij het ook niet meer ;)

Deel Deze Pagina