Hoi hoi ik ben op het moment bijna 28 weken zwanger en vraag me af hoe lang je in de zon mag zitten aangezien het mooie weer in aankomst is en ik erg van buitenzitten hou maar weet niet of dit wel goed is voor mijn kindje wie weet hoe of wat? groetjes wendy
Hoi Ladytwister, Voor je kindje kan de zon geen kwaad. Wel kan het zijn dat jij na een lange tijd last krijgt van een zwangerschapsmasker, vlekken enzo die door het pigment wat naar voren komen. Parasol is toch wel aan te raden voor jezelf, enne natuurlijk met een hele hoge factor insmeren. Groetjes Elvira
idd opassen voor een zwangerschaps masker. Ik heb vandaag ook in de zon gezeten en er onbewust niet aan gedacht omdat i ksteeds rond liep, nu voel ik toch wel wat trekken dus ik hoop dat ik er geen vlekken aan over hou.
Hoi, Ik heb idd wel in de zon gezeten, maar had me goed ingesmeerd. Nu heb ik toch last van 2 bruine vlekken boven mn wenkbrauwen. Ik ben bang dat ze niet meer echt zullen verdwijnen! Pas dus goed op voor de zon, ook al smeer je je in!
Plus dat je er ook duizelig van kan worden. Smeren en in de schaduw blijven. Volgend jaar is het weer lekker weer!
Hoe snel heb je eigenlijk kans op zo'n zwangerschapsmasker. Of ligt t er aan wat voor soort huid je hebt en of je normaal als snel last hebt van de zon?
Volgens mij is zo'n masker gewoon at random. Ik heb 2 kleine pigmentvlekjes gekregen boven mijn oog maar ik ga ervan uit dat die weer verdwijnen na mijn zwangerschap. Anders neem ik wel zo'n speciaal wegbrand (weet even niet hoe het heet) en dan zijn ze sowieso weer weg
ik ben ook gek op in de zon zitten en dat doe ik dus ook volop, wel met pauzes, op het moment dat ik het te warm krijg ga ik even de schaduw in, anders word ik licht duizelig, verder goed smeren en op je lichaam letten, het wisselt per persoon hoe je op de zon en warmte reageert, bij deze zwangerscha en de eerste vind ik de zon heerlijk bij de tweede en derde had ik er juist last van.
Ik vind het ook heerlijk om in de zon te zitten op t moment, terwijl ik normaal juist helemaal niet zo goed tegen de zon kan en het al snel te warm vind
Ik heb een paar weken terug een uurtje of iets langer in de zon gezeten. Resultaat: rode streep op mijn neus en een verbrandde nek. Is gaan vervellen en ik heb er niks aan over gehouden. Wat ik nu wel doe is goed insmeren, factor 20 waar ik normaal 15 heb en niet te lang in de zon. Altijd een vestje op truitje met lange mouwen mee en een petje. Dat beschermt voldoende denk ik.
Ik heb lekker gezond gisteren en eergisteren hoor, mn buik in de schaduw, derest in de zon. Ik zat eerst vol in de zon, WEL met me shirt over me buik maar de baby begon ineens zo streng te bewegen dat ik mn buik maar even in de schaduw heb gehouden. Ben al behoortlijk verkleurd en geen masker tot nu toe.
Ik heb ook al lekker in de zon gezeten. Merk wel dat mijn kleintje het fijner vindt als er iets over de buik ligt (ben ook beetje bang anders voor oververhitting ). Zo'n zwangerschapsmasker, kun je dat overal krijgen of is dat echt een bepaalde verkleuring in een bepaald patroon? Groetjes Claudia
Ik ben ook een echte zonne- aanbidster maar wil natuurlijk geeen zwangerschapsmasker . Gisteren naar de drogist geweest en zij vertelden me dat ik nu moet smeren met factor 40 of 50 . Wist net dat dat nodig was
Ik smeer mijn lijf in met factor 10-15 en mijn gezicht met 50 en ik word toch gewoon bruin hoor. Ik hoop maar dat dat helpt want heb geen zin in een masker.
ik lig en zit vaak in de zon.en heb nergens last van smeer me goed in met facotr 20 of 30 het is net wat je lichaam er van vindt. mijn kleine vindt het heerlijk in de zon want beweet dan lekker veel.
Mijne werd zo druk toen ik in zon ging zitten bij de meertje en toen ik in schaduw ging zitten werd baby zo rustig....