fietsen mag dat nog

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nansy87, 2 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nansy87

nansy87 Lid

15 apr 2011
    47
    0
    0
    drenthe
    ik ben morgen 38 weken zwanger.
    ik fiets alleen een heel klein stukje van mijn huis naar mijn moeders huis is ongeveer 100 meter kan meer zijn en naar de winkel precies zo op internet kan ik niet vinden dat het niet mag alleen als er complicaties zijn waardoor het niet mag geld dat ook voor harde buiken:(

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hier tot het eind gefietst met meisje..met ons jochie ging het al niet meer met 14 weken...

Zolang jij je er nog goed bij voelt...waarom niet?

3. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Mijn buurvrouw is vorig jaar bevallen, de dag ervoor zat ze nog vrolijk op de fiets, dus waarom niet?

Bewegen is goed voor je, ook met de laatste loodjes. Als je je er niet prettig bij voelt of het doet pijn: doe het dan niet.

4. nansy87

nansy87 Lid

15 apr 2011
    47
    0
    0
    drenthe
    oke het gaat beter als lopen tis wel zo het drukt wel net of het naar boven word gedrukt als ik op zadel zit maar verder tis maar een klein stukje mijn vriendin zegt dat ik eigenlijk niet meer mag fietsen ook omdat ik harde buiken heb laatste dagen maar ja moet toch vooruit komen

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik mag van mijn man niet fietsen omdat ik te klunzig ben :p

6. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Ik zat de avond voor m'n bevalling nog op de fiets (naar de verloskundige voor controle). Ze moest erom lachen en vond het knap dat het me allemaal nog lukte, maar het was werkelijk geen probleem! De volgende ochtend om 03:10 (op de uitgerekende datum) braken mijn vliezen...

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ja hoor, ik heb bij mijn eerste ook nog tot dag ervoor gefietst, geen probleem

8. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Zo lang het voor jezelf goed voelt, waarom niet? Ik ben ook nogal klunzig en sinds ik klem heb gezet met m'n buik tussen zadel en stoeltje voor (en al slingerend mezelf en kind nog net overeind kon houden), heeft mijn man liever dat ik loop :D

9. ikke163

ikke163 Lid

8 jan 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor volgens mij wel ben nu bijna 31 week zwanger en fiets nog vele kilometers met 2 honden

10. nansy87

nansy87 Lid

15 apr 2011
    47
    0
    0
    drenthe
    ik probeer het gewoon net zo lang het nog wil moet toch vooruit komen lopen krijg ik ook harde buiken van dus we gaan gewoon door :) bedankt voor reacties

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mn schoonzus is bij haar dochter op de fiets naar 't ziekenhuis gegaan toen ze ging bevallen ;) ( controle CTG, was niet goed, werd direct ingeleid ) maar je mag fietsen zolang jij 't fijn vind. Harde buiken mogen best met jou termijn, normaal zou je zeggen rustiger aan, maar dan valt je fiets ws om. Ik heb ook harde buiken als ik loop, maar je moet toch ook ergens heen soms?

12. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Waarom zou je niet mogen fietsen? Zolang jij je goed voelt..

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hier gefietst tot aan de dag van de bevalling omdat auto rijden werd afgeraden haha.
    fietsen voelde niet heel fijn nee maar ach wie weet wekken al die hobbels wel de weeen op ;)

14. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Lekker blijven fietsen hoor, je moet geen kilometers gaan fietsen. In beweging blijven is heel goed voor je! Harde buiken op het laatst hoort er nou eenmaal bij :) zolang het voor jezelf prettig voelt!

15. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ja hoor je mag gewoon foetsen.
    Bij de eerste tot het eind gefiets.
    Bij de tweede neit, maar dat kwam omdat ik met bijna 37 weken bijna een week in het ziekenhuis gelegen had en me daarna nog niet super voelde.
    Bij de derde ook heel lang gefiets en nu deze zwnagerschap fiets ik ook nog steeds.
    Worden anders duren ritjes naar school en fietsen gaat zowat nog sneller.

Dus zolang jij je goed voelt en je er prettig bij voelt gewoon lekker blijven fietsen, is nog goed voor je conditie ook.

16. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Zolang het goed voelt, gewoon doen. Je kan het nergens op internet vinden dat het niet mag, omdat het gewoon mag :D

2 dagen voor mijn bevalling heb ik ook nog op de fiets gezeten naar de verloskundige. Dat was wel de laatste keer, omdat mijn onderkantje er beurs van werd :)
    Zoonlief was toen al volledig ingedaald.

17. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ach ik liep uren in het bos met de hond van mijn ouders dus zolang je het nog kan,wil en het geen pijn doet is het toch prima.

Deel Deze Pagina