Dit hebben wij wel eens gedaan hoor, zelfs wel eens onder het dekzeil (mits hij verhoogd is). Wel de trappers eraf gehaald!
En ik maar denken dat je je fiets mee wilde nemen op het panoramadek op Schiphol. Beter lezen dus in het vervolg... Vroeg me al af wat je daar met je fiets wilde gaan doen
Wij hebben een 508sw en wij kunnen ook gewoon een dakkoffer erop kwijt. Ook panoramadak. Wel een auto uit 2011. Mijn man gaf aan dat je ook bij nieuwere Peugeot van die pinnen in je “deurkozijn” hebt, bovenin. Volgens hem zou het via die pinnen ook kunnen. Auto nu niet voor de deur, anders maakte ik een foto
Zo'n imperiaal is echt een gedoetje hoor! Niet erg als je in 1 keer naar de bestemming rijdt en maar 1 keer opbouwt. Maar wij reizen rond en waren er wel klaar mee. Bovendien neemt het gevaarte nog wel wat plaats in op je plekje (hoewel het een indeaal droogrek was)
Ik zou toch eerder voor een imperiaal op de vouwwagen gaan dan voor bovenop de auto. Het maakt een ontzettend veel geluid tijdens het rijden. Tenminste met een dakkoffer dus ik neem aan met fietsen ook. Het is ook net wat beter gestroomlijnd dus brandstofbesparend.
Een panodak is gewoon een dak van glas. Hebben wij ook. Kunnen gewoon fietsendragers op net als op elk ander dak. Waarom zou t niet kunnen...je hebt gewoon dakdragers voor autos zonder dakrailing.
Dat kan gewoon hoor. Enige wat je moet hebben zijn dakdragers geschikt voor jullie auto en fietsendrager geschikt voor bovenop
Waarom haal je dat imperial er steeds af dan? Je kan hem toch stevig vast maken en desnoods een kettingslot door de fietsen heen gooien?
Ivm eventueel gefluit van die fietsen op het dak zou ik ze lekker op de vouwwagen doen. Goed vast zetten met spanbanden en niks Aan de hand hoor.