Vandaag kwamen de slofjes van Aapie binnen. Had gekozen voor de Blossom White Pink, maar ik krijg ze maar moeilijk om mijn dochters voetjes heen. Met name de hak, en bij de wreef vind ik ze best strak zitten.Terwijl ik toch een ruime maat heb gepakt. Kan ik misschien beter andere slofjes pakken, die wel beter passen? Iemand nog tips?
Hoi! Ik had precies hetzelfde.. Ik had eerst maat S besteld voor Senn, voet ook opgemeten klopte precies.Eenmaal thuis gekregen pasten ze niet.Z'n grote teen zat tegen de rand aan(??)Maat M besteld, past goed maar heb echt 5-8x aan en uit moeten doen en nu trek ik m heel makkelijk over zn voetje. Fijne schoentjes/slofjes
zijn met elastiek allemaal wel goed aan te trekken. zijn héle fijne schoentjes! heb hier (even uit mn hoofd) de Retro en dan blauw met rood dacht ik
Hoe groot zijn de voetjes van jou zoontje? Die van mijn dochtertje zijn 11 cm twijfel over maat s of m, vind ook zo zonde als ze er zo weer uit is.
Goed het elastiek uitrekken en dan pas 't voetje erin, ik klapte de hak altijd dubbel voor ik 't voetje erin stak.
hier voet 12cm en heb maatje M. past perfect. lijkt wat groot maar vergeet niet dat de voetjes nu groeien als kool
ik vond de appies niet heel fijn ik had ze nu van kickies die zijn wel erg fijn moet ik zeggen! Ook betere kwaliteit die appies waren zeer snel kapot
hier bevallen ze heel goed, gaan wel altijd voor het streetmodel die zijn voor de normale-brede voetjes. Zie info pagina waar bij staat vermeld welk model voor welk soort voet