Justin mijn jongste is nu 2 dagen zindelijk Gaat echt supergoed op een enkel ongelukje na. Vandaag gaf hij zelf aan ''mama ik moe poepe'' Heb hem op de wc gezet,maar wil dus echt niet dat er iemand bij blijft staan,nou begrijpelijk....... Dus ik zit op de bank en het duurt toch lang,ik denk ga toch maar eens kijken. Trof hem zo aan,heeft hij gewoon uit de krantenbak gepakt View attachment 177370 Ik lag dus helemaal dubbel ''Ga ma weg want ik tink"zei ie En inderdaad een grote boodschap gedaan,nah trots!!!
en met recht dat je trots bent Hier eentje die sinds 3 maanden zindelijk is en oh wat was ik trots op mijn meissie dus ik herken t maar al te goed
Super zeg!!!! Hier is mijn meis ook zindelijk.. 1e 2 keer poepen in de broek ivm enorme poepangst (door obstipatie). Maar zo ineens deed ze een poepie op het potje en sindsdien lijkt ze er niet meer bang voor te zijn... Zoo apart, maar ik ben zoooooo trots! Dus kan je gevoel helemaal voorstellen super man! *Die foto is trouwens geweldig haha*
Hahaha ja mooi is dat het zindelijk worden. 'k begrijp dat je hardstikke trots bent, en terecht. Hier wordt er ook altijd een boekje bijgepakt. Erg lollig dat ze dat op die leeftijd al doen