Gezocht: paar oren

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mama van ruben, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand nog een paar oren in de aanbieding? De twee die mijn zoon aan zijn hoofd heeft zitten werken niet naar behoren :D

Zal wel een probleem voor elke vierjarige zijn maar ik wordt er soms een beetje moedeloos van om een vraag of opmerking een paar keer te moeten herhalen. Of hij hoort ineens iets dat niet voor zijn oren bestemd is...

2. Heel76

Heel76 Actief lid

15 jul 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo herkenbaar.
    Ik heb al een keer voorgesteld om een petitie te schrijven aan moeder natuur. Of ze betere kwaliteit oren wil afleveren of er minimaal 18 jaar garantie op kan geven;)
    Hier waren ze na 2 jaar al stuk en vooralsnog heeft geen enkele poging tot reparatie geholpen.
    Succes in ieder geval

Gr Heel76

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    die van mijn dochter doen het ook niet altijd, zeg wel is die oren heb je niet alleen om je bril op je neus te houden maar het is ook de bedoeling dat je er mee gaat horen

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hahaha!

Ik zeg wel eens.. Waar zitten jouw oren? Dan wijst ze ze aan. En wat doen we daarmee?? 'Niet! luisteren'

Nee, dat is duidelijk. Dus ;).

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    mag ik twee paar? ;)

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    :D Ik zit hier gewoon met een grote grijns als ik alleen het onderwerp al lees. Zo herkenbaar haha. Succes met zoeken;)

7. Maia

Maia Niet meer actief

is dat met 4 jaar nog steeds???? ;) o jee

hier wordt alleen geluisterd als we het woord "koekje" in ons mond nemen. Voor de rest zitten ze hier ook goed verstopt. Maar dat duurt dus nog wel een aantal jaar *gaat zich mentaal voorbereiden*

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hahaha! Koekje (en ijsje) zetten hier gek genoeg ook opeens de gehoorzenuw aan ja.

9. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik hou me ook aanbevolen! Die oortjes hier doen het ook niet helemaal goed! ;)

10. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Hier waren ze vandaag ook zoek!

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zodra iemand weet waar je werkende oren kunt kopen wil ik ook graag de link;)

12. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha, geweldig! Hier meisje van ruim 2... staat ze naast je: mama, jij doen? ik leg geduldig uit... mama jij doen? ik leg het nog een keer uit, dan hoor ik nog een keer: mam, jij doen? nou op zoon moment wou ik dat ik een phillips oorbel had die ik ff uit kon zetten :D..
    zo herkenbaar! Hoop dat je gauw een goed werkend paar vindt, volgens mij valt dat nog niet mee!! haha

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm zo vroeg mijn vader niet al te lang na de geboorte of de oren ook goed gelukt waren.
    Want die zijn het moeilijkst....

14. Sensea

Sensea Niet meer actief

hihi....

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Heb er hier nog wel 4! worden toch niet gebruikt! :D

16. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik moet trouwens weer denken aan de kno arts die mijn zoon een aantal keer geopereerd heeft. hij was al dreumis en peuter zo goed als doof. toen alles ok was zei hij tegen me, zo mevrouw u zoon kan weer volledig horen, wat niet wil zeggen dat ie ook kan luisteren. dat zal hij nog moeten leren. voor hem was dat dan wel letterlijk, omdat dove of slechthorende kindjes vaak "afhaken" bij lange verhalen of lange zinnen. dus hij moest echt nog leren letterlijk naar mij te luisteren. en dan nog te "luisteren" zoals jullie er hier over praten.

het is nooit goed helemaal gekomen hihi, ik zoek nog steeds een onderdeeltje waarmee hij gaat "luisteren" of het licht gaat zien.

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@blup: hoe kun je nou het licht zien met een paar oren... dat gaat natuurlijk nooit gebeuren :D

18. Sensea

Sensea Niet meer actief

zou dat het probleem zijn saskia....

19. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, en als je vraagt of ze het doen: ja, ik hoor je toch??? Of zouden ze ze gewoon uit kunnen zetten?
    Gisteren nog zo'n mooie van 'm. Hebben wij het voor in de auto over een fikse regenbui die een eindje verderop hing. Iets in de trant van dat is een lelijkerd. komt er vanaf de achterbank: Wie, ik??? Die flappers werken dus ook nog eens selectief. Heb medelijden met zijn juffen, die hebben er 21 paar in de klas die slecht werken

20. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ik stel mijn zoon dagelijks voor: wil je een paar olifanten oren? die zijn zo groot dan kan je mij goed horen en misch een luisteren.

een heel bekend probleem is dit hahaha :)

Deel Deze Pagina