Batavus 24/7 icm yepp mini

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LoveXx, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Is er ook iemand hier die ervaring heeft met de Batavus 24/7 in combinatie met het Yepp mini stoeltje?
    batavus 24/7 - Google zoeken

Zo'n fiets? Zal daar een zitje op passen? Of moet ik toch een mama fiets gaan halen?

2. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan makkelijk hoor! Ik heb ook een gewone fiets en daar passen echt makkelijk een voor- en een achterzitje op. Ik paste er zelfs met voorzitje nog tussen met mijn hoogzwangere buik (tot de dag voor de bevalling).
    Ik had nog een goede fiets en vond het zonde om een mama-fiets aan te schaffen.

3. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Ja nou indd, ik heb deze fiets nog maar 2,5 jaar en tis een hartstikke goede fiets! Vind het zonde om een mama-fiets te kopen!
    Ach, ik neem em gewoon mee naar de fietsenwinkel en dan passen we wel! :)
    Bedankt voor je reactie!

4. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    De fietszitjes waren eerder op de markt dan de mama fietsen, dus ze zijn gemaakt om op een gewone fiets te kunnen. Het enige voordeel van een mama fiets is dat je iets makkelijker op en af kunt stappen, maar dat lukte mij zelfs met mijn dikke buik, dus onder normale omstandigheden gaat het prima!

En ik vind mama fietsen erg lomp en behoorlijk truttig, dus ik wilde er sowieso niet aan :-D

5. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Bij mijn fiets paste het niet en ik heb er een moederstuur op gezet, mijn fiets was ook nog gloed nieuw dus vond dat ook zonde.

6. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    :D haha, helemaal mee eens

Deel Deze Pagina