Ik liep naar de keuken en mijn koelkastdeur stond op een kiertje. Ik wilde hem dichtdoen maar hij gaat meteen weer open? Ik snap er niks van. Er zit niks in de weg of wat dan ook. Het lijkt wel of die rubbertjes niet meer ''plakken''. Wie heeft dit ook wel eens gehad? Wat kan ik daar aan doen?
Dichtplakken met plakband . Weet je zeker dat er niks tussen zit of dat je er iets in hebt liggen dat te lang is? Ik heb wel eens dat ik een fles heb liggen en dan komt die dop net tegen iets aan wat in de deur staat, gaat ie ook weer open. En als het echt met je rubbers te maken heeft, moet je die vervangen denk ik..
staat ie nog wel recht? als ie iets schuin staat gaat de deur ook open. En anders de rubbers even goed schoonmaken.
heb ik ook gedaan. Nee mijn man heeft bijna alles uit de koelkast gehaald maar nope hij gaat nog steeds niet dicht.
Ja net gekeken hij staat nog steeds goed recht. De deur daar onder dus van de vriesladen gaat wel gewoon dicht. Rubbers zijn ook goed schoon.
Als je hem even dichthoud wil hij dan ook niet dicht zuigen? hij zou zich namelijk toch iets vacuum moeten zuigen
Zitten de rubbertjes nog wel goed? Misschien zit er net eentje verkeerd waardoor hij de deur open houdt? Gek hoor, dat hij ineens niet wil sluiten!
Sorry meiden beetje laat. Gisteren pakte ik wat drinken uit de koelkast en toen ik de deur gewoon dichtdeed bleef hij wel dicht Het drinken stond niet in de weg? Snap er niks van. Maar bedankt voor de tips!