mijn zoontje heeft net geleerd dat als ie gepoept heeft, dat ie met zn handje voor zn neus moet wapperen en zegt dan; poeh-wie!!! het klinkt erg grappig plus dat ik hem een beetje wil leren dat ie aan kan geven wanneer ie gepoept heeft. een paar dagen geleden stond ik in de keuken te koken en vriendlief kwam er aangelopen, gevolgd door jamie die heftig zwaaiend met zn armpje bleef roepen; poeh-wie poeh-wie! en vriendlief maar lachen. dus ik vraag wat er is, zeg nog doodleuk, heeft jamie gepoept? zegt vriendlief; nee ik liet een scheet en jamie hoorde dat waarop hij meteen 'poeh-wie poeh-wie begon te roepen. ik kwam niet meer bij! wat een clowns heb ik hier rondlopen! ben benieuwd wat voor grappige dingen jullie kleintjes doen/zeggen, die je nog lang bij zullen blijven..
Als ChloƩ heel hard moet lachen duikt ze soms helemaal ineen, ze houd dan haar handjes vast en dan is het net of ze zeggen wil haha vinden jullie het ook zo grappig Zo'n lief en grappig gezicht is dat!
Als ik hier met een doosje rozijntjes aan kom, dan is het zo grappig. Hij gaat dan heel hard lachen en maakt een vreugde dansje, door door zijn knieen te zakken en weer omhoog met de woorden ja ja ja! Zo lief en hij kijkt dan ook zo schattig...
zoonlief hier zegt altijd: Poepuuuuuhhhhh, en dan is het dat hij OF moet poepen,.... of al gedaan heeft op de wc op potje lukt niet hijwil alleen maar in de luier poepen. verder was het gister zo : mama.... poepuhhh !! ik : moet je poepen schat ? NEE !! heb je al poepen gedaan ? JA !! okee pak maar schone luier dan doet mama jou even de billen schoonmaken. meneer pakt schone luier en ligt al helemaal in een deuk. ik heb geen idee wat er aan de hand is ? houd ie me voor de gek ? pff nee zo te ruiken niet ! nou meneer een schone luier aan gedaan.... staat hij 3 minuten later voor me'n neus... heel hard lachen ..... met zijn kont naar achter, iets voorover gebukt.... wijzend naar mij en zeggen HAHAHAHAH Naam poepuhhhhh en draait zich om met de kont naar mij toe, meneertje had weer gepoept.... en gezien hij tijdens de luier pakken en het verschonen al de slappe lach had denk ik dat het opgezet spel was haha, die dacht ik ga mijn moeder eens even tuk nemen
Als ik tegen Tygo zeg 'ga je maar verstoppen' doet hij zijn hand voor 1 oogje en knijpt zijn oogjes heel stijf dicht.. heel grappig. En als hij zijn Baby (knuffeldoekje) te pakken krijgt drukt hij die heeeel stevig tegen hem aan om vervolgens liefdevol DEEEEEDIEEE te roepen. *smelt*
Aaron doet sinds kort zijn handje voor zijn mond en zegt: ooooh! als hij een boertje of scheet laat .
Ik vond het persoonlijk heel grappig toen mijn dochtertje een heel dikke scheet liet en verbaasd achterom keek wie dat geluid maakte. Ik kwam niet meer bij
Hahahaha. Zo zat manlief laatst met Aaron met een serviesje te spelen en manlief deed alsof hij uit het kopje dronk. Aaron pakt hetzelfde kopje en kwam tot de conclusie dat er helemaal niks in zat! Die kop was echt goud waard! 8)
Zo, die is slim. Aarons koppie kennende, kan ik me een beetje voorstellen hoe dat er uit moet hebben gezien.
Mijn zoontje is sinds een tijdje goed in staat om boos te zijn op papa of mama. En dan bedoel ik niet een driftbui, nee, een corrigerende toespraak. Als ik hem iets geef tijdens het eten wat ie niet wil, of als ik hem iets te spelen aanbiedt waar hij geen zin in heeft, dan fronst ie z'n hoofdje, wijst naar me en schudt zijn hoofd terwijl hij boos 'tut tut tut tut tut tut' zegt. Probeert dan weg te lopen of me weg te duwen. Kijkt daarna naar mijn man en wijst dan naar mij en dan begint ie weer van 'tut tut tut' met dat gefronste koppie, hahaha Echt zo van: stoute mama, dat wil ik toch niet! hou daar nou eens mee op Moet altijd heel erg mijn lachen inhouden dan!
Ik liep van de week met Thirza op straat, stond daar een man met een sik. Zij kijken en kijken en bestuderen tot en met. Draait zich uiteindelijk naar mij om en zegt: Mama..., isse aap! Grapjurk...
Ik zat pas met Emma op de fiets in dit geweldige herfstweer. Dus ze draait zich om en zegt heel wijs: WIND! Ik: "ja meisje, het waait hard he?" Emma: "mama uit maken!!" Ja mama, zet jij anders de wind even uit...