Eind van deze maand is het voor velen van ons weer tijd voor het vakantiegeld. Waar gaat het bij jullie naar toe?
En ik zal zelf natuurlijk ook even antwoorden. Wij betalen dit jaar onze gemeentebelastingen e.d. er van, onze vakantie (was heel weinig via vakantieveilingen) en wat er over blijft op de spaarrekening.
Wij gaan de babykamer er van opknappen. En de kamer van mijn (stief)dochter. Zij krijgt tenslotte nu de grote kamer .
Omdat mijn man niet zolang hier werkt krijgt hij niet zo heel veel. Dus wij gaan hier een muur van laten plaatsen om een extra slaap kamer te creëren en gebruiken de belasting centjes om de spaarrekening aan te vullen
Onze bruiloft wordt ervan betaald! En mocht er geld over blijven na eventueel geld wat we krijgen voor de bruiloft dan willen we misschien nog een weekendje of midweekje weg..
Ik heb anders gestemd. Gaan het gebruiken voor de finishing touch van ons huis. Wat over blijft gaat naar de spaarreking. Vakantie zit er dit jaar waarschijnlijk niet in. Misschien eind van het jaar weekendje/midweekje.
Hier nieuwe meubels kast dressoir eettafel salontafel en nog losse kast en v belasting centjes nieuwe laptop en nog stuke betalen wasmachine helemaal blij zijn