Ik ben bang om te fietsen in de sneeuw met mijn zoon voorop. Ik ben eigenlijk bang om te vallen. Heeft iemand tips om het vallen te beperken? Of kan iemand mij hier wat in geruststellen?
Ik doe t niet; ben echt bang dat mijn kind een flinke smak maakt als we vallen. Ik ga liever naar t kdv lopen of met de auto.
Niet fietsen Ik vind het dus ook doodeng, ben helemaal panisch geworden voor gladheid en sneeuw op de fiets sinds ik hoogzwanger gevallen ben door gladheid. Dus ik loop met de fiets of ga gewoon lopen, heel irri dat wel.
Het KDV is op 10 min. fietsafstand van ons huis. Dat is te voet wel nog te doen. Al weet ik niet hoe lang ik erover zou doen
Vind het persoonlijk onverantwoord om in de sneeuw te gaan fietsen met je ukkie voorop, sorry. Gewoon te voet dus of met het OV als je geen auto hebt... Als je valt en er komt net een auto of nog erger, een vrachtwagen langs, moet er niet aan denken
Goh ja, dat lijkt mij ook doodeng om hoogzwanger uit te glijden/te vallen, sneeuw of geen sneeuw. brrr
Was het ook, gelukkig viel ik op mijn hoofd (kan de dreun nog horen) en niet op mijn buik maar toch onwijs geschrokken. Moest ook naar het ziekenhuis voor een echo en CTG omdat ik al voorbij de 30 weken was.
Ik zou ook niet gaan fietsen... Het gaat vanacht ook nog sneeuwen en vriezen dus morgen zal het echt wel mega glas zijn.
Mijn mannetje heeft net aangeboden om mij morgen te brengen en te halen Lief he! Als ik niet gebracht wordt, dan zal ik braaf naar jullie luisteren en te voet gaan. Dat lijkt mij inderdaad ook het verstandigste.
Als je toch gaat fietsen in elk geval een fietshelmpje gebruiken voor je kindje. Persoonlijk zou ik het gewoon niet doen En ik zie net geloof ik dat jij ook iets anders hebt gevonden
Ik ben een echte fietser, maar met dit weer ga zelfs ik niet fietsen met de kleine voorop.... Nee zou het mezelf nooit vergeven als er iets gebeurd. Het is soms al moeilijk om jezelf rechtop te houden (zeker bij ons in die kleine straatjes). Nee, lekker gaan lopen dus!
ik zou het ook niet durven en als ik geen auto had zou ik gaan lopen.... is levensgevaarlijk om te fietsen met kinderen op de fiets... vooral in die straatjes waar niet gestrooid word... dat is een ijsbaan!