Fietsen met kind in de sneeuw

Discussie in 'De lounge' gestart door lieselot84, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Dan doe ik met je mee. Zijn we samen een stelletje mutsen :) :D

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik vind het ook niet echt relaxt om te fietsen met dit gladde weer. Maar zit nu echt te dubben voor morgen. Dan moet ik weer werken.

Mijn man kan de jongens morgen wel met de auto naar het KDV brengen. Maar halen wordt te laat, hij is meestal pas rond half 7 thuis. Dus ik moet ze wel halen.

Lopen is 20-25 minuten en eigenlijk te lang voor Rick zeker na een hele dag KDV en met deze kou. Ik heb geen tandemwagen meer dus hij moet echt zelf lopen. De bus vind ik zelf eigenlijk ook geen optie omdat ik niet zou weten hoe ik een buggy en een peuter veilig de bus in krijg en dan ook allebei vast kan houden. Daarbij moeten we dan ook nog minstens de helft van de route lopen omdat de bus niet overal rijdt.

Dus ben bang dat het toch fietsen wordt. Ik zat al te denken dat ik Rick het laatste stukje vanaf de grote weg maar laat lopen, want hier in de straat kan je echt niet veilig fietsen.

3. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Hier doen we ook alles met de bakfiets of lopend als het glad is. We hebben allebei geen rijbewijs en geen auto en durven ook niet te fietsen met die gladheid (gelukkig zijn we idd niet de enigen!;)). Ik kwam gisteren toen het zo glad was iemand tegen met een kindje voorop en een kindje achterop en ze rookte ook nog, zodat ze maar één hand aan het stuur had:$ ....echt reuzeknap om dan overeind te blijven, want ik liep en had gelukkig de kinderwagen bij me, anders was ik twee keer onderuit gegaan...

4. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ja leuk doen we.
    Ik had vandaAG HET GELUK DAT DE JUF VAN MIJN DOCHter ziek is.
    geen vervanger dus geen school vandaag. Heerlijk.
    Morgen weer wel want dan is het sintfeest en dat mag ze niet missen.
    gaan we maar weer lopen.

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Deze ochtend vriend wakker gemaakt om mij en Mr. T. te brengen met de auto. Na heel wat gescheld en gemopper om "3 vlokjes" zag hij toen we onderweg waren dat ik toch wel gelijk had. Wtf, waarom is het dan nodig om telkens te mopperen??!!

6. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Lopen :( bahhhhh, maar ik zou in ieder geval niet gaan fietsen.
    Dan kun je net zo goed meteen alvast op de grond gaan liggen, midden op straat.. haha. (snappie?) Dat geeft hetzelfde effect. Ik ben een jaar of twee geleden zo hard onderuit gegaan (met sneeuw) dat ik er gewoon een hersenschudding van had! dus kijk uit meid!

Deel Deze Pagina