Ik ben bij mijn bevalling ingenipt en gehecht en nu durf ik nog steeds niet te fietsen... herkenbaar?
ja, ik ben volgens mij na 2 maanden op de fiets gestapt. Ik gebruikte de auto, omdat ik anders mijn zoon niet mee kon nemen.
Ik denk dat alles van onderen een beetje geslonken is en de hechtingen losgelaten hebben dat het dan wel lukt om wat te gaan fietsen. Gewoon even proberen en lukt het niet dan weer een weekje of zo wachten. Silly
precies de vraag die ik me ook afvroeg mijn zus zei gister nog je kunt ook op de fiets stappen ik zei ja daaaagg mijn hechtingen dan? oja zei ze maar met zittem is t nog een beetje gevoelig. maar ja ik ben net bevallen. hopen dat t snel heelt. gr loesmari
Hallo, Gisteren heb ik voor het eerst weer een stuk gefietst. Ben ook ingeknipt en gehecht. Alles zit weer netjes aan elkaar, er zitten alleen nog wat draadjes in. (lekker smakelijk) maar....het voelde goed. Alleen is het volgens mij nog wennen voor mijn bekkenbodem en bekken. Voelde een beetje beurs als ik weer opnieuw op het zadel ging zitten na een pauze. Heb trouwens aan de vk gevraagd hoe het zat met fietsen en hechtingen: als het goed voelt is het geen probleem... Maarre....seksen vind ik een ander verhaal. Dat duurt nog even ben ik bang. Fiets zu Narcissen
Hi, Tijdens de bevalling was ik flink gescheurd - totaal ruptuur De eerste keer dat ik weer op de fiets zat was na zes weken, ik ging op weg naar het ziekenhuis voor nacontrole. Bleek dat het hechten volledig mislukt was. Vier maanden na de bevalling ben ik operatief nog eens gehecht. Toen mocht ik 6 maanden niet fietsen en vervolgens een half jaar alleen met een rokzadel. Inmiddels fiets ik weer op een normaal zadel. Pijn tijdens het fietsen heb ik gelukkig nooit gehad.
Ja best wel naar was het allemaal. Maar inmiddels is het al weer ruim 2 jaar geleden en ik heb het een plek kunnen geven. Bij een volgende bevalling (als het zover komt...) wordt het bijna zeker een keizersnee, 't is nu zo'n kunstwerkje daaronder...
Ik ben vorige week al begonnen met fietsen. Klein stukje maar om m'n zoontje van school te halen. Gaat goed. Ik ben al wel heel vlug na de bevalling op een gewone stoel gaan zitten. Ik liet me er gewoon op ploffen en dan niet meer bewegen. Deed wel zeer maar volgens de vk wel goed om op je hectingen te gaan zitten dan ga je er aan wennen en doet het na een tijdje minder zeer. Silly