Hoi, Ik heb misschien iets heel raars. MAar ik heb sinds vanavond hele hete borsten Als ik mijn hand op mijn borsten leg gloeit het gewoon! Ik heb het ook gehad toen ik net zwanger was, maar nu weer!! Herkent iemand dit? Is het normaal dat dit terug komt? Vind het echt vreemd. Of is het een teken dat ze weer gaan groeien...
heb je ze niet verbrand vandaag teveel in de zon gezeten ofzo hihihi ja sorry hoor heb er nog nooit van gehoord moest er een beetje om lachen niet lelijk bedoeld hoor ben benieuwd of meer vrouwen dit hebben
ik heb ook hele hete borsten... moet er steeds erg om lachen zo houden we de melk op tamperatuur haha maar hoe het komt dat ze zo heet zijn ik heb echt geen idee eigenlijk enne nee ze zijn niet verbrand lol kan namelijk geen zon verdragen
Ja nou moest er zelf ook wel om lachen hoor Ik zei ook al; Zou de melkmachine opgestart zijn ofzo.. En nee ik heb niet in de zon gezeten vanmiddag Zou de gyn me morgen serieus nemen als ik het haar zou vragen??
ja vast wel meis die hoort vast nog gekkere dingen hoor volegsn mij kijken gyneacologen nergens meer van op hihihi maar misschien ben je dan de melk alvast aan het voor verwarmen ik gil ook maar wat lol
heb ik ook zo nu en dan vooral smorgens als ik wakker word lijkkt t als ze ontploffen en voelen heel warm
ik heb er ook hele ergen last van hahaha erg vervelend is het heb de huisarts algebeld die dacht een borst onsteking maar ja dat zal wel nie zijn hij want in 2 borsten das wel heel raar hij ging het even uitzoeken en moet van misdag even terug bellen na 2 uur hier ook wel last van hele lekkerde borsten trouwens als er een baby huilt nattenplekken zelfs als mijn jongste dochter huilt pff en in bad gaan nou das fijn dan zie je het zo er uit komen groetjes me to you
Ik heb een paar weken geleden een soortgelijk topic geopend. Ik noemde het toen 'alsof je met een strijkijzer over je borsten bent gegaan en ze dus heel erg verbrand lijken'. Herken je dat? Dat heb ik dus ook! Ze voelen ook warm aan, met name bij mijn tepels. En soms, een uurtje per dag gok ik, is het dus zo erg dat het lijkt alsof er echt een strijkijzer op de heetste stand tegen aan gedrukt staat: AUUUUU!
O dat heb ik niet gezien. Maar zo voelt het inderdaad wel een beetje. ik had het gisteravond en toen stond meteen mijn buik ook helemaal strak. Misschien heeft het iets te maken met de groei ofzo?? Ik ben het vandaag vergeten te vragen aan de gyn, maar als metoyou vanmiddag iets hoort dan hoor ik het ook graag
oh gelukkig ik ben niet de enige! ik had van de week zoiets van hallo krijgt de kleine gekookte melk ofzo? Mijn man moest ook al erg lachen, maar verder geen aandacht aan besteed tot ik dit topic zag! Grappig zeg! Ik moet morgen naar de vlos dus als ik het niet vergeet zal ik het eens vragen!
nou heb net bij de huisarts geweest niks aan de hand hij zei mischien een beginnende borst onsteking als je koorts krijg dan gelijk bellen veder was het advies koelen met compressen kan geen kwaat dus ja raar dat bij sommigen vrouwen hier last van hebben maar de arts weet niks hahahaha ken het ook nie heb al 2 kinderen en heb het nog nooit nie meer gemaakt dus we zitten nu achter de lap met 2 compressen pff wel verfrissend groetjes me to you
Je borsten zijn aan het groeien en er komen veel hormonen in je lichaam. Ze zijn zich ook aan het voorbereiden op borstvoeding. Het enige wat helpt is iets kouds ertegen aan houden en veel insmeren met vettigheid. Dat zijn de tips die ik van andere moeders kreeg. Als je geen koorts hebt is er verder niets aan de hand.