Mijn zoontje heeft soms nachten dat hij wakker wordt en dan gaat hij niet huilen, maar liggen wiegen op zijn buik knietjes opgetrokken en dan het EEH geluid er bij maken en dat kan hij zo een uur volhouden. Hij doet het echt om weer in slaap te vallen, maar ik ben er niet zo blij mee, want ik wordt er wakker van terwijl ik al oordopjes in heb. Hij zit ook wel is in bed en gaat dan heen en weer bewegen. Hij slaapt in zijn camping bedje, omdat hij in het ledikantje zich steeds stootte aan de spijlen en nu veert het mee en ik werd wakker van het gebonk tegen de muur, dus zijn bedje staat ook van de muur af. Zijn er meer kindjes die dit doen?
Is wel normaal en wat je zegt het is een soort in slaap wiegen. Mijn zoontje deed dat ook snel en die had toen al door dat het lekker was om met zijn buikje op het matras te draaien hij merkte dat het hem een goed gevoel gaf hij doet het nu nog steeds en is tien.
Jep, die van mij doet het ook! Laatste tijd gaat het erg goed en doet ie het niet meer zo erg, maar rond de leeftijd van een jaar dacht ik regelmatig dat het plafond naar beneden zou komen . Lucas heeft het overigens van zijn papa geërfd... die deed het vroeger ook! En idd, het kan behoorlijk irritant zijn midden in de nacht