fietsen???

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door JinxieWeasel, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JinxieWeasel

JinxieWeasel Actief lid

16 okt 2008
    414
    0
    0
    Morgen is het 2 weken geleden dan ik ben bevallen van mijn derde kindje.
    Nu is het herstel allemaal prima verlopen. Ik voel me goed en fit. En mijn "foef";) is ook weer helemaal rechtgetrokken;)
    Enfin.... ik heb alleen nog wel een paar hechtingen zitten. De 2 die in het perineum zaten zijn na 5 dagen al verwijderd. Dus dat is allemaal goed geheeld. Alleen zit er nog een op de labia, die ook zichtbaar is...
    En die maakt mij dus nu onzeker om morgen te gaan fietsen.
    Ik wil morgen namelijk heeeeeeel graag mijn oudste weer naar school brengen. Ik vind het tijd worden om weer de draad op te pakken en alles weer langzaam aan te doen, waaronder fietsen...
    Kan dat met die hechtingen? Wat denken jullie?

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik denk dat je dat het beste zelf kunt voelen. . Als het zeer doet kan het niet maar anders lekker gaan fietsen.

3. JinxieWeasel

JinxieWeasel Actief lid

16 okt 2008
    414
    0
    0
    Maar geeft het geen schade aan de hechtingen?

4. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ik ben een weekje na de bevalling gaan fietsen. Voelde wat raar aan en moest ff op en neer wiebelen om goed te gaan zitten haha. Maar t heeft er niets van geleden hier ;)
    Denk dat je t gewoon even moet proberen. Zou eerste keer niet te ver fietsen denk ik. Doe anders een 'test-ritje'?

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik fietste na 5 dagen weer, ik had alleen een scheurtje geen hechtingen maar mijn kraamhulp zei je mag fietsen zodra het geen pijn meer doet op de fiets.. en inderdaad probeer het is gewoon voor het huis ofzo. .

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik moest bij de eerste ook dringend naar de apotheek na een week.. Voelde inderdaad erg gek. Maar kan geen kwaad voor je hechtingen hoor! ik zou het doen. Even oefenen van te voren. Ik heb nu nog helemaal niet gefietst en het gekke is.. Ik durf ineens ook niet meer.. Op zich geen ramp maar over een paar weken gaan we op vakantie en de fietsen gaan mee, als we een babyschaal hebben voor in de kar tenminste.. Pff..

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    En is het gelukt??

8. JinxieWeasel

JinxieWeasel Actief lid

16 okt 2008
    414
    0
    0
    Yep, het is gelukt, en het was eigenlijk ook geen probleem.
    Moest een beetje wennen aan het begin, meer omdat je TE voorzichtig doet. Maar het ging goed:) Gelukkig.
    Wel fijn!

9. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik heb net ook gefietst! :$

Voelde het nog wel een beetje trekken maar misschien is dat logisch?

Deel Deze Pagina