Hey meiden, Gisteren toen ik mijn zoontje van 20 maanden op bed ging liggen probeerde hij uit zijn ledikantje te klimmen. Ik dacht, eens even kijken wat er gebeurd. Dacht namelijk dat het hem toch niet zou lukken. Nou, mooi mis dus! Dat lukte dus wel. Moet ik dan nu al over op een groot bed? Vind hem nog zo klein daarvoor! Groetjes Carola
Mijn meisje is bijna 20 mnd oud en sllaapt al paar mnden in een groot bed. Ook zij klom steeds haar bed uit
Zou je niet eventueel wat spijlen uit het ledikant kunnen halen dan kan hij er wel uit maar op een veilige manier
Mijn oudste kreeg rond die leeftijd ook zijn eenpersoons bed! Ik heb toen nog een week zijn ledikant tegen de zijkant aangehad zodat hij er niet uit viel en zich veilig voelde en daarna ging het perfect.
Vraagje: slaapt ie met een slaapzak aan? Zo ja, dan is het best knap en ga ik ook maar goed opletten haha. En zo nee, misschien een tijdelijke oplossing?
Dochter lag met 17 mnd in een peuterbed omdat ze uit haar ledikant klom, ook met slaapzak. Was even wennen, maar nu gaat het echt prima!
Hier ook met 16 maanden al! Viel dan wel het laatste stuk naar beneden, toen maar snel op een peuterende overgegaan.!
Denk dat hij het hier ook binnenkort gaat proberen. Voordeel is dat wij op zolder nog een ledikantje hebben staan wat mijn zwager gemaakt had voor zijn lange kids. Zij zijn zelf lang dus hebben alle meubels hoger gemaakt, zo ook het ledikantje. Dat wil dus zeggen dat hij in zijn huidige bedje over de rand heen kijkt met alle gemakt, en bij de andere op zijn teentjes hiervoor moet stan. Denk dat ik die nog eens een poosje inschakel tzt. Heb dat bedje voor de oudste gebruikt, maar die kan met zijn 4,5 jaar nog altijd niet uit een ledikantje klimmen
Tijd voor een groot bed ivm de veiligheid. Of hij nou uit een ledikant of een groot bed klimt. Eruit komen doet hij toch wel.