hoi damens ik lag vanacht een beetje te denken van ja zulle sommige mensen appart slapen als ze zwanger zijn? b.v omdat je partner te loshandig is in bed als ik zwanger zou zijn ik denk dat wij wel appart gaan slapen want me vriend is soms een beetje gevaarlijk in bed duwt me aan de kant slaat met ze arme en ga zo maar door zijn er hier stellen die appart slapen? wat vinden jullie daarvan verstandig of onzin geef jullie mening xxxx
Vannacht heb ik zo onrustig geslapen dus heb ik aparte dekbed geslapen en na warme melk eindelijk geslapen!
als ik een nacht heb ,dat ik klaarwakker ben en absoluut niet kan slapen. dan verhuis ik (wel eens )naar de logeerkamer. maar dat is omdat manlief om 4 uur uit zijn bed moet. en hij toch aan zijn nachtrust toe moet komen. maar normaal lig ik gewoon elke nacht lekker naast hem hoor. dat is toch mooi het plekkie waar ik hoor . als ik aan het nachtbraken ben ,ga ik liever even lezen beneden met een beker warme melk. (en dan maar hopen dat ik moe wordt ) groetjes diana
We slapen wel met z'n drietjes. Heb wel een nachtje gehad dat ik me mannetje scheen te slaan elke keer als hij een geluidje maakte...maar ik weet van nix :-s Ken wel een stelletje dat appart slaap als er een kindje geboren was. Mama sliep bij baby op de kamer en Papa breed in 2 pers. bed. Lekker makkelijk met voeden....nou daar begin ik niet aan!
nou Beastie dat ben ik helemaal met je eens.... wij slapen ook lekker met z'n drietjes, ik schijn alleen nogal te snurken maar ja dat doet hij ook mocht het echt te erg worden dat ik niet slapen kan dan kan ik altijd nog naar beneden gaan of op de logeerkamer gaan liggen maar daar slaap ik dan ook niet dus kan ik net zo goed lekker bij mijn vent blijven liggen.
Ik kan niet zonder hem slapen. Heb echt zijn warmte nodig en als ik me omdraai wil ik hem gewoon kunnen aanraken. Dus wij zullen altijd bij elkaar blijven slapen. Nu en als de baby er eenmaal is..
Wij hebben heerlijk bij elkaar geslapen. Ik sliep wel onrustig maar mijn mannetje, had daar gelukkig geen last van. Hij sliep gewoon overal door in
Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die apart slapen. Bv een snurkende partner (vooral als je je slaap zo hard nodig hebt) Of een wilde partner in bed (en dan bedoel ik niet met klussen ) Of dat je inderdaad aan het nachtbraken bent. Ik niet hoor, heb dat plekje naast hem eerlijk verdiend, dus 'wij' liggen daar lekker naast hem!
heey hier iemand met zo een partner die een wilde slaper is. Maar gedurende me zwangerschap heeft hij keurig netjes stil gelegen in bed. Echter daarna kreeg ik het dubbel en dwars... voorbeeldje 2 dgn na me bevalling we waren heerlijk lepeltje-lepeltje in slaap gevallen en toen besloot meneer in zijn slaap zijn knie ff te parkeren in mijn kruis! Geloof me heel veel auw en dat heeft ie geweten ook! Tegenwoordig is het nu weer rustig in bed.
Nou hier wordt wel apart geslapen af en toe maar om een andere reden omdat ik zo slecht slaap en dan dat gesnurk naast me ggrrr
Nee hoor niks niet apart slapen. Wij vallen doorgaans hand in hand in slaap (lepeltje lepeltje das te warm...hijs n straalkachel en als ik t te warm krijg kan ik niet slapen) Wil ook helemaal niet zonder hem. Als ik slaap heb en hij nog niet zit ik beneden te knikkebollen tot hij mee gaat...zegtie wel eens mens ga dan naar bed! Maar wil liefst met hem en zn hand voelen. Ken wel een wilde slaper. Mn jongste zoontje (9 jaar). Die wil je ECHT niet in bed. als je hem zn gang laat gaan heeft hij heel t bed gehad sochtends. En jij ligt dan ergens op t randje....als je geluk hebt en anders ben je er gewoon uit gepleurt. En hji mept en schopt ook nog es. Vroeger mochten mn kids in t weekend om en om bij me slapen....nou heb t geweten met hem! Heb nu al medelijden met toekomstige vriendin/vrouw Mn vriend wilde t eerst niet geloven en heb hem dus nog een keer in bed gehad sinds ik hem ken.... nou hij heeft t geweten hoor. Voet tussen zn ballen...bijna blauw oog Dus die slaapt nooit meer tussen ons
Ik ga echt niet apart slapen! Mijn mannetje snurkt wel en hij slaapt wat slechter omdat ik vaak uit bed moet om te plassen, maar alleen kunnen we allebei niet slapen hoor...
wij hadden het bijna moeten doen ik werd gek van zijn gespurk en kwam totaal niet aan nachtrust meer toe ! huilen boos noem het maar op en ik wilde echt niet in een ander bed en hij ook niet nou ik ben oordoppen gaan kopen bij de apotheek voor 2 euro ofzo en we zijn beide sinds een week of 8 weer helemaal gelukkig ! ik hoor niks meer en slaap als een roos .... volgens hem snurk ik nu soms maar dan heb hij maar pech nu ! ha ha ik laat mezelf niet uit bed jagen ! en slapen zonder hem is niks zal hem zooooo missen als hij met carnaval 3 nachten weg is !
Wat ik blij mee ben, ik kan gesnurk NIET horen ! Af en toe vind ik idd fijn om naast hem te liggen maar als ik onrustig ben en hij ook kunnen we niet slapen, dan willen wij eigen dekbed meer niet
Ik kan ook niet zonder me vriend slapen, ik slaap ook pas als hij naast me ligt. Oke, als hij omdraait komt die arm wel eens mijn kant op, maar ja, dat zal hij ook wel bij mij hebben. Soms gaat ie ook per ongeluk op me buik liggen als ik achter hem lig, maar dan draai ik hem gewoon weer om, want word er automatisch wakker van. Dus, wij slapen gewoon gezellie met z'n drietjes
Waar ik al maanden bang voor ben gaat helaas vanavond toch gebeuren. Manlief zal naar het logeerbed verhuizen . Omdat ik elk half uur wakker word wordt hij ook wakker en nu breekt het hem op. Hij moet elke dag om 5 uur op en doet fysiek zeer zwaar werk. Vanmorgen had 'ie zich schandalig verslapen, omdat hij 's nachts een halve slaappil in had genomen, doordat ik weer bezig was. We hebben eerst geprobeerd met aparte dekens, maar helaas, het werkt niet zoals we willen.
Ooh Yake wat jammer. Hier moet me vriend ook erg vroeg weg om te werken, maar ik word nog niet zo vaak wakker gelukkig. Mocht dat wel zo zijn, dan denk ik dat ik moet verhuizen naar de logeerkamer, en dan moet ik ook nog net eens pech hebben dat het broertje daar slaapt, dat ik dan op de bank moet Zal hopelijk niet gebeuren...
ik slaap ook lekker naast mijn mannetje,hij moet er 5 uur uit maar als ik naar de wc moet slaapt ie lekker door dus hier geen problemen gelukkig!