Gordijnen slaapkamers, hulp gezicht

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 16 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Voor boven moeten we gordijnen kopen.
    Jaren '30 woning, een slok met balkon deur.
    Andere kamer heeft een groot raam.
    - gordijn vanaf plafond tot grond? Manlief wil dat zodat er zo min mogelijk licht is. Maar is dat mooi va het plafond aks raam 20 cm daaronder begint?
    - we willen bij ons lichte gordijnen. Maar ze moeten wel verduisteren zijn? Kan je bv een donker grijze er achter vast maken of kan dat niet met lichte gordijnen? Hoe los je dit op? Perse met rolgordijnen erachter?
    - voor meiden kamers: ik heb op markt leuke witte met mini stipjes gezien. Voor een klein raampje zou ik dit meteen doen maar nu met een enorme lap van plafond tot grond twijfel ik. Niet te druk?
    - iemand voorbeeld van prima lichte niet al te dure gordijnen ivm enorme oppervlakken gezien? Hema gewoon?

2. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Gordijnen vanaf plafond tot grond is mooi. Enkel opletten als jullie verwarming gebruiken boven en die staat onder het raam dan gaat de warmte verloren als het gordijn toe is.

Lichte gordijnen kan je verduisterende voeringstof achter zetten

Wij hebben overal ook op de kinderkamers effen gordijnen. Zodat we niet om de paar jaar nieuwe gordijnen moeten hangen.

Wij hebben de verduisterende gordijnen van aldi hangen en die bevallen heel goed. En in Hannah haar kaler verduisterende stof van Gordijnen op maat of gordijnstof goedkoop online kopen! verwerkt goed en makkelijk, valt mooi en verduisterd redelijk goed.
    Je kan eerst stalen aanvragen om in het echt de kleur te zien.

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113

Maar heb je dan twee rails met godiinen ? Of verduisterende gordijnen eraan gestikt?

4. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Kijk ook eens bij Leen Bakker.
    Bij de Praxis hebben ze kant en klare gordijnen en rolgordijnen in de aanbieding 30% korting dacht ik. Die zijn vandaag open, aanbieding in elk geval nog vandaag geldig..

5. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Je kunt je gordijnen idd laten voeren met verduisterende stof dit is dan 1 gordijn. Van plafond tot vloer hebben wij ook ook al begint ons raam niet bij t plafond. Maar is juist erg mooi zo.

6. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Ik heb ze eraan vastgestikt. Op mijn werk hangen 2 rails want die voering gaat kapot bij wassen...

7. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Voor de meiden kamers: helemaal stippen lijkt me ook erg druk, maar je kunt ook 1 baan stippen doen en dan de rest wit. Die ene baan kan zowel horizontaal als verticaal, wat je het leukste vindt.

Deel Deze Pagina