heb al paar keer meegemaakt dat Mn zoontje net in bed slaapt en ik mijn dochter moet halen van school. Ik ben 15 min weg. Ik weet dat mijn zoontje best chagrijnig word en uit zijn doen als ik hem uit bed haal. Want verder slapen in de wagen doet hij niet. Ik twijfel om hem te laten slapen terwijl ik dochter haal. Wat zouden jullie doen? Heb geen echt goed contact met de buren dus die optie valt af. Enige wat mij tegenhoud is als hij toch ineens wakker word.
Ik zelf zou proberen zijn ritme aanpassen of hem toch meenemen in draagzak of wagen heb je hem al een keer gewoon slapend over proberen te leggen uit bed de wagen in , Dat deed ik slapend verplaatsen soms slapend de draagzak in word die een beetje wakker daarna weer inslaap ik zou hem nooit echt alleen laten als ik leuke buren had daar misschien met de babyfoon. Maar dat is mijn mening maar als je van plan ben hem alleen te laten stop een papiertje in je jas zak of portemonnee dat je een zoontje thuis in bed heb liggen voor als ooit het ergste gebeurt in het verkeer of flauw valt of wat dan ook .
Voor mij zou het een no go zijn. Maar ik ken wel ouders die het wel doen. Je weet hoe laat je weer weg moet, ik zou dan niet op bed leggen. Of alvast in kinderwagen/ draagdoek, eventueel zelfs alvast een rondje wandelen om hem in slaap te laten vallen.
Kun je je baby niet in de wagenbak te slapen leggen ipv in zn bedje? Desnoods de bak op zn kamertje zetten, en daarna naar beneden tillen als je weg moet. Als je hem thuis laat kun je de babyfoon app installeren zodat je vanaf het schoolplein even kunt kijken of alles goed gaat. Zelf zou ik er niet zo veel moeite mee hebben om hem voor 15 min alleen thuis te laten, maar dat is echt een persoonlijke afweging.
Voor mij is alleen laten geen optie. Ik zou hem denk ik alvast in de kinderwagen leggen, zodat hij daarin kan slapen.
De school is hier een paar deuren verderop. Zo dichtbij zou ik het ook nog niet doen. Als ik de deur uit moest liet ik toen de kleinste alvast inslaap vallen in de wagen.
De wagen bak krijg ik niet van mijn trap af. Veel te smal en draai trap. Hij slaapt ook alleen in zijn bed thuis. Zo een app heb ik niet. heb avent babyfoon met camera
Bedankt dames. Heb hem mee in Draagzak genomen. Ben helemaal bezweet want hij weegt ook al 7.5 kilo maar hij sliep niet meer verder. Ik denk dat ik alleen hem thuis laat als het zou regenen en hij slaapt. Ik vertel dat tegen mijn moeder als ik weg ga en weer thuis kom dus dan kan zij meteen naar hem toe mocht ik niet voor bepaalde tijd terug zijn. In de wagen bak slaapt hij niet thuis en dat dragen doe ik echt alleen als niet anders kan ivm verzakkings klachten
Ik ben dan wel maar 7 mins weg maar ik deed het wel, ik heb wel een app op de iphone, heel handig en werkt gewoon verder op de data. Maar ik deed een briefje in mijn zak: 'er ligt een baby te slapen op dat en dat adres.. Ik deed het dus wel, de meningen zijn er erg over verdeeld inderdaad, doe wat jij goed vind.
Kun je die dan aansluiten via je babyfoon ofzo? Kijk het is niet dat ik daardoor sneller thuis ben. Want ook zonder app zou ik zsm naar huis gaan. Maar het voelt niet helemaal goed om hem alleen te laten.
Ik zou nooit mijn baby alleen thuis laten. Ik zou je dochter uit school halen en dan daarna de kleine op bed leggen.
Als hij moe is is hij moe. Ik kan en ga hem niet wakker houden dus ik pluk hem weer uit bed als we gaan. Uiteraard stop ik hem niet voor 15 min ofzo voor vertrek in bed. Ik kan er ook niks aan doen dat hij geen slaapjes ergens anders doet in huis behalve in zijn bed
Ik deed het wel. Het stukje dat ik moest lopen was 3 minuten, dus in totaal was ik zo’n 6/7 minuten van huis. Ik legde de iPad bij de babyfoon en gebruikte dan FaceTime naar m’n eigen mobiel. Ook deed ik het alarm erop, dus als er iets was kreeg ik gelijk een melding op m’n telefoon.
Als je hem niet wakker wil houden dan houdt het op denk ik. Of je laat iemand anders je dochter uit school halen.
Valt hij ook niet in de wandelwagen in slaap als je een rondje gaat wandelen? En dan buiten in de tuin laten slapen en dan kan je zo naar school wandelen.
Klopt. Geeft niks. Ik maak hem idd gewoon wakker. Ik kan af en toe iemand anders Mn dochter op laten halen maar ik wil het zoveel mogelijk zelf doen.
Nee hij word snel wakker weer in de kinderwagen zeker bij stil staan. Hij slaapt het best en het langst in bed.