zijn er ook ontevreden ervaringen over de puckabag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamagisa, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Heb hem net besteld, maar kon me ineens herinneren dat er een tijd geleden ook mensen ontevreden waren over een bepaalde slaapzak. Ben de naam nu natuurlijk kwijt :(
    Ik lees tot nu eigenlijk heel goede verhalen dus ben erg benieuwd.
    En voor de dames die hem hebben, welk deel gebruiken jullie nu op dit moment in combinatie met wat voor kleding?

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik was er onwijs tevreden over! Ik gebruikte vorig jaar rond deze tijd volgens mij al de volledige zak, dus zeg maar de winterversie, met eronder een dun pyjamaatje. In de echte winter werd dat een dikkere pyjama. Maar ik twijfelde ook wel eens hoor, gewoon voelen aan voetjes en nekje; hier voelde het altijd aangenaam warm, niet klammig, niet koud, dus voor mij een bevestiging dat het goed zat :)
    In de lente gebruikten we de dikke zak, 's zomers het zomerdeel, vaak met mouwen omdat het hier binnen niet extreem warm wordt.

Helaas klom mijn dochter met slaapzak en al uit bed en hebben we besloten haar in een peuterbedje te leggen met deken ipv slaapzak, dus ze heeft 'm niet meer aan :(

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb hem weggedaan, onze dochter vond het het te warm...

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik probeerde af te bouwen van pacco naar puckabag, vreselijk! Ze had teveel ruimte waardoor ze weer erg onrustig werd. Heb m na 1 dag retour gestuurd.

5. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Ik ben erg benieuwd. Heb jij echt zo'n koukleumpje dan? Als ze vorig jaar al in de dikke versie lag. Jammer zeg dat ze m daardoor niet meer aan kan. Onze zoon is nu 15 mnd en vrij klein dus in dat opzicht zal hij er nog wel even plezier van hebben, mits hij niet ook gaat klimmen natuurlijk ;)

6. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Dat was het inderdaad. Denk en hoop dat dat hier niet het geval gaat zijn. Hij heeft het eerder koud als warm. Wel jammer van zo'n aankoop dan.

7. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Gelukkig hebben wij dat probleem niet. Maar fijn dat je hem terug kon sturen, zonde van de aankoop anders.

8. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik ben er erg blij mee :) dochter heeft het wel nog steeds koud in de winter, vorig jaar de verwarming aan gehad op haar kamer en dit jaar probeer ik er een deken bij te doen.

9. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik ben er blij mee!
    Ik denk alleen wel dat de mouwen wat kort zijn als hij groter is, maar dat zien we dan wel.
    En hij kan maar op 30 graden gewassen volgens mij, van de week zat hij door ongelukje vol met poep, dus dat is wel een nadeel.

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Volgens mij is ze niet echt een koukleumpje, ze heeft 't volgens mij nooit snel te warm of te koud. Op haar kamer is het 's winters om en nabij de 15 graden, hoogzomer 25 graden. We hebben ook gekampeerd met de puckabag, toen was het echt koud, maar voldeed de zak prima!

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij zijn supertevreden over de bag!

12. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Ik heb 'm gebruikt bij zoon en bij dochter en vind 'm ideaal! Fijne slaapzak. Mijn kinderen hebben het graag warm in bed, dus hadden er altijd nog een deken overheen.

13. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Ik ben erg nieuwsgierig nu ;)
    Denk dat ik hem pas dinsdag geleverd krijg dus nog even geduld.
    Lees ook dat hij goed werkt voor kindjes die vaak wakker worden. Ik ga er maar niet vanuit, maar als ook dat nog zou gebeuren dan ben ik helemaal blij.

Hebben jullie een extra slaapzak erbij voor als deze in de was zit?

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij zijn ook erg tevreden.
    Ik heb er twee gekocht voor als de ander in de was zit of zoals straks erover spuugt. Ze ligt nu in herfst gedeelte met romper zonder mouwen verder niets. Ze wordt regelmatig wakker midden in de nacht had ook gehoopt dat de bag zou helpen maar helaas ze wordt nog steeds wakker.
    Neemt niet weg dat het echt een fijne heerlijke slaapzak is.

15. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Ik deed de armpjes van zoontje naast z'n lijfje in de slaapzak en de mouwen bond ik af met een elastiekje. Zoon sliep heerlijk!! Na een tijdje geprobeerd met de armpjes in de mouwjtes, dit ging toen prima.

Deel Deze Pagina