De vraag spreekt voor zich. Hoe was jouw eerste keer als het gaat om het S-woord? Was het geweldig? afschuwelijk? beschamend? vernederend? Was het met je eerste liefde en gelijk de laatste? Of het begin van een hele rits aan lovers om te kijken hoeveel er van deze speciale sport te leren was? Gooi het er maar uit . Ik ben nieuwsgierig!
Heel bijzonder, met 1 e liefde. Duurde niet gek lang, deed ook niet echt pijn, vooral liefdevol. Vergeet t in elk geval nooit meer.Was voor beide de eerste keer.
Nouja, mijn gedachten waren 'wat een ophef maken sommige mensen hierover'. Vond en vind het nog steeds 10 keer niks.
Ik vond het heel fijn, romantisch en hilarisch! Was mijn eerste liefde en ik had 4 tussenuren en hij woonde vlakbij school Daarna had ik engels en het was een zeer verhitte les, helemaal omdat mijn vriendinnen alles wilden weten Heb er leuke herinneringen aan
Mijn eerste keer (en de 5 keren erna) waren echt pijnlijk. Daarna ging het ineens beter, heel vaag. Ik vond het toen niet heel bijzonder, gelukkig met de heren daarna was het een stuk beter, en met de beste ben ik getrouwd
Het was.. ongemakkelijk. Dat omschrijft het perfect denk ik. Deed geen pijn overigens. Daarna heb ik nog wel een paar andere bedpartners gehad maar weinig spectaculairs vergeleken met mijn man
Ik vond het wel leuk en spannend.. ook iets wat pijnlijk maar dat was te verwaarlozen.. maar wel goede herinneringen aan. In elk geval geen spijt of dat ik het graag allemaal anders had gewild. Er werd geen big-deal van gemaakt.. haha de persoon in kwestie wist het niet eens, pas achteraf gezegd, maar dat was een bewuste keus, wou dat ook niet zeggen van te voren.
Kort en niet echt bijzonder.. Daarnaast was er ook nog iets mis met het condoom, waardoor ik dus na die 1e keer direct de ha kon bellen voor de morning after, en een soa test (volgens de jongen in kwestie niet nodig, maar mn ouders hebben me verstandig opgevoed). Op de 1 of andere manier kon dat niet anoniem (pil en test) dus wisten mijn ouders het ook direct. Nu kan ik er een om lachen, maar toen écht niet
Eerste keer was Pijnlijk, in totaal eerste 5 keer pijnlijk. eerste liefde niet de laatste. Vond er dus weinig aan de eerste keren.
Vond het maar een raar iets... eigenlijk ook best smerig al die lichaamssappen zeg maar... Whahaha! !!!
Spannend, liefdevol en verschrikkelijk. Het deed pijn en begon te branden en vroeg mij serieus af waarom mensen hét doen! Gek genoeg toch maar nog een keer proberen en toen begreep ik het. Ik was gewoon veel te zenuwachtig!