Zag op tv dat pampers als beste uit de test komt bij de consumentenbond in de test van februari 2013. Nu ben ik benieuwd naar de nummers 2 en 3 en de beste koop top 3? Wie heeft het blad waar dat in staat? groetjes
Echt, volgens mij is ook de consumentenbond corrupt dat kan toch niet! Simply dry op nummer 3.....of ligt dat aan mij.... Pampers vind ik echt wel goed, maar als je de kwaliteit en de prijs met elkaar moet vergelijken dan is het voor mij toch echt geen topper hoor!
Je hebt verschil tussen "beste uit de test" waarbij er alléén naar prestatievermogen wordt gekeken en "beste koop" waarbij naar verhouding tussen prestatievermogen en prijs wordt gekeken. Dus pampers zijn qua prestatievermogen het beste, qua prijs-kwaliteit verhouding dus de etos luiers
Dank je voor het lijstje! Waar staan de kruidvat luiers nu? Bij Etos is alleen de luier van 7 tot 18 kg beste koop... je mag toch verwachten dat alle maten dezelfde kwaliteit hebben of ligt dat aan mij?
Het is zo persoonlijk... Is dit niet 'de meeste stemmen gelden'? Want ik vind pampers niet zo goed dat ze op 1, 2, 3, moeten komen te staan. Ik ben vooral fan van de kruidvat-luiers, in alle maten. De etos-luiers in die maat die verkozen is tot nummer 4 heb ik nog niet gehad, maar maatje 2 van Etos vind ik geen succes...
het is idd erg persoonlijk, de pampers luiers ben ik niet zo van weg. die hebben we alleen de 1e weken gebruikt. kruidvat aldi en etos vind ik wel goed.
Hier ook groot fan van Etos en Kruidvat. Meneer heeft dan nooit luieruitslag en bijna nooit rode billetjes. Nu een pak Pampers (gekregen) en hij heeft van beide last. Dus snel weer over op de andere!
Ik was ook wel heel erg verbaast dat pampers op 1 - 2 en 3 kwam, ik hoor zo ongelofelijk vaak ouders zeggen dat ze niet tevreden zijn over pampers maar wel kruidvat of bijv. etos.
Hoe zit het met de kleine maatjes ( 1 en 2 )van Etos? Hoe bevallen deze? Ik denk dat ik die ook eens ga proberen.
Ik vond maatje 2 prima van de Etos, net als van de Kruidvat. Maatje 1 heb ik alleen van Kruidvat gehad en die beviel ook prima! Fijne bij Kruidvat maatje 1 is dat er ook zo'n plasindicatie op zat. Etos heeft dat niet volgens mij.
Bij het kruidvat merk sneed dat elastiek zo in zijn beentjes. Erg jammer want verder waren ze prima. Gebruik nu pampers die ik altijd met de voordeelkaart insla maar ik vind ze soms stinken.