Welke autoverzekering hebben jullie en zijn jullie tevreden over de service? Alle ervaringen zijn welkom! Waar moet ik op letten, tips, etc. Met onze vorige auto zaten we bij Univé maar ik weet niet zeker of ik daar nu weer bij wil gaan. We hadden een keer pech en zijn toen wel geholpen, maar op een hele vage manier. Er kwam een smoezelig mannetje en die had het juiste gereedschap niet bij zich. Toen ging hij weer weg en moesten we de auto zelf naar zijn 'garage' (eerder een afgelegen loods) rijden 5 km verderop. (We hadden geluk dat de auto nog kon rijden ). Waarschijnlijk ging dit zo omdat ik niet de optie 'zelf schadeherstelbedrijf kiezen' had aangevinkt bij het afsluiten van de verzekering. Dus ik denk dat ik dat nu wél ga kiezen. Verder vind ik het belangrijk dat er een optie voor pechhulp binnen- EN buitenland bij zit, omdat we in Europa gaan rijden, op vakantie etc. Ik heb al gezien dat Univé alleen pechhulp binnenland heeft. Maar bijv. Polisdirect heeft ook pechhulp buitenland. Stel dat ik die optie meeverzeker, heeft het dan nog nut om lid te worden van de ANWB? Wat heeft die voor meerwaarde behalve helpen bij pech in het buitenland? Heel erg bedankt voor jullie ervaringen, meningen. Ik ben nogal een nitwit op dit gebied
wij zitten bij centraal beheer via de werkgever van mijn vriend. wij hebben incusief pech hulp de pechhulp betalen we 3 euro permaand voor. en bel je naar de centrale lijn pech hulp centraal beheer. kom je bij de anwb uit. dus zo hebben wij goedkoop pech hulp is heel europa incl woonplaats van de anwb
ik zit bij centraal beheer met mn 206 en betaal 55 euro per maand voor allrisk, auto van 5 jaar oud, ikzelf net 24.
Hetzelfde verhaal, ook collectief via de werkgever van mijn man. Nog weinig ervaring ( gelukkig ) mee. Hebben deze verzekering afgesloten bij de aanschaf van onze nieuwe auto. Vorige verzekering hadden we Delta Lloyd. Ook geen schade of i.d. gehad, maar Centraal Beheer was even duur, maar meer dingen verzekerd.
Volgens mij is een van de goedkoopste Onna Onna. En ik zit er al meer dan een jaar bij. Gratis pechhulp en handtasdekking. Is ondergebracht bij melching, Fortis en Nationale Nederlanden. Het is een top verzekering. Ik ben jong en een autoverzekeren kost handen vol met geld voor mij. Mn auto is laatst in de prak gereden. Niet mijn schuld, en ik kreeg mijn geld snel uitgekeerd en hun telefonische service en bereikbaarheid is uitstekend! Succesmet verzekering zoeken!
Ik sluit me aan bij Mimi85! Onna onna is een perfecte autoverzekering en inderdaad de goedkoopste er uit! Ik heb vorig jaar ruim 4 weken gezocht naar DE goedkoopste en heb de gok gepakt bij onna onna. In de eerste instantie leek het me allemaal te mooi voor woorden, maar ik heb niets negatiefs over hun ontdekt!
Ja, maar voor iemand die net een auto aanschaft en dus nog geen schade vrije jaren heeft opgebouwd scheelt het in elk geval wel. Althans, dit was voor mij het geval. Ik heb zelf mijn inboedel verzekeringen e.d. bij centraal beheer en dacht dat het voor mij ook goedkoper zou zijn, maar bij centraal beheer was ik 130 euro kwijt en bij Onna Onna 45 euro, dus dan is de keuze makkelijk gemaakt! Maar inmiddels is Onna Onna ook weer met de premie omhoog gegaan, dus misschien dat het nu niet zoveel meer zal uitmaken.
Het scheelt ook wel wat je precies wilt, want bij sommige verzekeringen kun je alleen pechhulp Europa kiezen als je all risk verzekert (en ik wilde gaan voor WA+). Centraal Beheer ziet er wel goed uit.
Ikzelf zit bij Centraal beheer met onze 2 auto's beide allrisk verzekerd. Ik heb maar 6 schade vrije jaren omdat ik een keer een nieuwe voorruit nodig had in mn vorige auto. Ook heb ik pechhulp erbij zitten en met mn vorige auto al een paar keer gebruik van mogen gebruiken. Ben er zeer tevreden over.
centraal beheer lijkt mensen altijd heel duur, maar hoe meer je afsluit, hoe veeeel meer korting je krijgt. Ik krijg korting omdat wij onze allrisk woonhuisverz. hebben afgesloten, en korting omdat mn vriend een eigen zaak heeft, en betaal dus vele malen minder per maand dan bij elke andere maatschappij.. en jij bedoeld een woonverzekering van centraal beheer denk ik. wij zijn 20 euro pm kwijt aan de woonverzekering van centraal beheer, dat is een inboedel, opstal, glas, tuin en aansprakelijkheidsverzekering in 1. En ALLES is gedekt, ook schade die je zelf maakt aan je eigenspullen, mijn telefoon laten vallen in huis? Krijg ik vergoed. Kind slaat telefoon tegen tafel, scherm stu, krijg ik vergoedt, etc. Dus vind dat nog best goedkoop voor zoiets Ik vertrouw van die online verzekeringsmaatschappijen nooit zo erg...
die woonverzekering van centraal beheer is echt super idd wij zijn 27 euro in de maand kwijt. Pas geleden had de pup over het modem heen geplast, werd gewoon vergoed. Ik heb dan nog een collectieviteits korting erbij van mn werk.. Ook idd de woonverzekering, autoverzekeringen en rechtsbijstand via centraal beheer, vind de service gewoon super en makkelijk om alles onder 1 dak te hebben.