We willen binnenkort op zoek gaan naar het volgende autostoeltje. Nu zag ik er laatst ook wat staan bij de praxis. Heeft iemand ervaring met deze autostoeltjes? We hebben er namelijk 2 nodig. De ene is alleen voor de afstand huis - kdv en terug. Dus daar wouden we niet zo'n hele dure voor aanschaffen. Als het stoeltje maar wel veilig is. Alvast bedankt voor de tips. Gr. Suus
wij hadden er 1, ook als 2e stoeltje korte afstanden ( boodschappen evt met mij naar de opa's en oma's) en naar kdv prima ding voor het andere gebruik hadden we de mc tobi, daar zit hij nog in omdat de rugleuning kan meegroeien, die van praxis was hij dus uit en zit nu bij mij in een mc stoeltje 3. als ze niet veilig waren mochten ze niet verkocht worden,
Wij hebben ook twee auto's. Ik heb voor de auto waar de grote afstanden mee gereden worden een goede autostoel gekocht. Voor de auto met kleinere afstanden (voornamelijk hier in het dorp) een verhoger gekocht. (dochter is 5 jaar).
Maar je hebt het over stoeltje nummer 2, bedoel je niet nummer 1? Nummer 1 is van 9-18 kg, lijkt me op jullie van toepassing gezien je banner? Sorry als ik me vergis..
We hebben het opvolg stoeltje na de maxi cosi nodig. Ik dacht dat dat al groep 2 was maar dat is dan groep 0. Foutje
ja de opvolger van de maxi cosi oke als dat 0 is dan stoelnr 1 en Teun heeft nu bij mij in de auto stoel nr 2 en die kan mee t/m zitverhorger