Hoe vaak gemiddeld uiteten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Madeliefje06, 18 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak gemiddeld uiteten?

1. Meerdere keren in de week

2. 1x per week

3. 1x per twee weken

4. 1x per maand

5. 1x per kwartaal

6. 1x in het halfjaar

7. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.109
    113
    Nav van het topic over eten bestellen en halen, ben ik wel benieuwd hoe vaak jullie gemiddeld uiteten gaan. En dan bedoel ik echt dineren. Geen lunch oid.

Ik ook wel benieuwd of jullie altijd als gezin uiteten gaan of (af en toe) ook alleen met je partner.

2. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.441
    372
    83
    in een huis
    1 of 2 keer per jaar

3. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.441
    372
    83
    in een huis
    Zonder kids 1 of 2 per jaar. Met kids ook niet niet veel hoor. Soms Hema/ mac 4x per jaar

4. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    2x per week uit eten 1x per week bestellen de rest koken. We proberen wel gezond uit eten te gaan of te bestellen. Lukt niet altijd, maar de intentie is er.

5. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    We gaan trouwens meestal gewoon met z'n 3en en 1 keer per maand samen uit eten. Meestal in combinatie met een bioscoopje of wat anders.

6. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

#6 Hopsatee, 19 mrt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2017
    Toevallig ga ik nu 3 weken achter elkaar elke week uiteten. Allemaal met vriendinnen overigens. Maar gemiddeld is het zeker 1 a 2 keer per maand. En dan periodes van meer of minder. April zag ik ook alweer 3 etentjes staan en gaan we ook nog een week op vakantie...Dat kan van alles zijn:

- met man als quality time
    - met kind omdat het gezellig is of makkelijk die dag (dus met zijn drietjes)
    - met vriendinnen of zus of vriendinnengroepjes. Vaak 1 op 1 om bij te kletsen of gewoon als uitje en verschillende groepjes van oud collega's pf oud klasgenoten waar we soeieso een aantal keren per jaar mee uiteten gaan
    - met mijn werk of na een evenement van mijn werk
    - of gewoon met mijn man en vrienden als avondje uit
    - met mijn ouders en kinderen maar ook ouders en geen kinderen

Het varieert van sjiek en uitgebreid tot eetcafé of pannenkoekenrestaurant tot tapas en sushi en alles ertussen in.Restaurantweek bijv ook een liefhebber van dus het is breed wat we kiezen. Behalve chinees als we dat al eten halen we het af (zelden) mcdonalds ofzo doen we ook nooit.

En daar komen de brunches en lunches inderdaad nog bij
    Edit

7. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Heel verschillend, denk 1 keer per 2 a 3 maanden en vaak met zoon erbij!
    We gaan wel eens mac eten maar dat noem ik niet echt uit eten.
    Met kind gaan we vaak naar een turks reataurant of heel soms wokken.
    Paar weken geleden nog uitgebreid wezen ontbijten bij een turks restaurant met zijn drieeen.
    Ben toevallig gisteren tappas wezen eten met een vriendin maar dat komt bijna niet voor.
    Samen doen wij het echt te weinig.
    Vind zo'n avondje niet hoeven koken echt heerljk:D

8. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Deze week toevallig 2x geweest. We redden de 2x per maand wel. Nu tijdelijk ietsje minder omdat de kleine nog niet echt lekker mee kan.

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Laatste jaar amper meer uit eten geweest. Wel met vriendinnen maar niet met mijn man.

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.639
    5.665
    113
    Ik heb 1x in het half jaar gestemd. Meestal omdat er iets te vieren is.

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Met zn twee hooguit twee keer per jaar.

Met anderen denk ik rond de 6 a 7 keer per jaar.

Totaal dus 7 a 8 keer per jaar

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Als gezin eigenlijk niet veel, ze zijn alle drie onder de 2, eerder lunch samen buiten de deur maar dat telt hier niet ;).

We gaan beide denk ik 2x per maand uit eten, man iets vaker. 1x met elkaar, 1x met een vriend of vriendin en man nog wat zakelijk.

Voor de kinderen denk ik makkelijk 2x per week samen en dan nog met vrienden en beiden nog zakelijk.

Als we nu samen uit eten gaan gaan we wel wat beter eten. Iig naar een Gault Milliaud of Michelen restaurant. Heerlijk, en dan een nachtje weg ofzo of een student chauffeur naar huis. Wij zijn wel genieters.

13. Humava

Humava Niet meer actief

Een paar keer per jaar. Voordat we kinderen hadden bijna elke week maar nu komt het er gewoon niet van.

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Met de kinderen niet vaak. Met z'n tweeen af en toe, met een vriendin ook af en toe. 1 keer per maand/twee maanden misschien?

15. Treez

Treez Niet meer actief

Gemiddeld twee a drie keer per maand. Meestal met de kinderen en een paar keer per jaar met zijn tweeen.

16. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Verschilt heel erg per periode. Ene keer 2x per maand maar soms ook 2 maand niet.

17. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    toen we nog geen kinderen hadden gingen we rustig 4 keer per week uit eten. nu we kinderen hebben gingen we zeker nog 3 keer in de maand! maar we willen het uit eten gaan weer bijzonder maken, dus we hebben ons voorgenomen om zeker 2/3 maanden niet uit eten te gaan nu.

18. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.496
    4.332
    113
    Vrouw
    Gisteravond met zijn drieën sushi gegeten, aan de bakplaat voor mijn dochter zodat ze van alles kan zien. Ze heeft heerlijk zitten eten en van alles geproefd (dus geen patat en kipnuggets zeg maar).
    Maar we gaan niet vaak dineren, wel best vaak lunchen of later in de middag eten. Dat doen we zeker maandelijks of zelfs om de week.
    Altijd met zijn drieën trouwens.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Te weinig 😂
    Hooguit 2x per jaar met zn tweeen, dan logeren de kinderen bij opa en oma. Met de kinderen gaan we eigenlijk nooit, ivm de allergie van de jongste.

20. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Het verschilt heel erg. Ik ga aankomende week met een vriendin eten en vorige maand zijn we met vrienden wezen eten. Maar soms gaan we ook maanden niet. Met de kinderen gaan we nooit. Wel eens lunchen, in de zomer als we buiten kunnen zitten en ze daar makkelijk kunnen spelen. Met zoon zouden we prima uiteten kunnen, maar met dochter is dat bijna niet te doen. Niet relaxed, hebben we niks aan dus uit eten gaan bewaren we lekker voor ons samen of met vrienden.

Deel Deze Pagina