Nav van het topic over eten bestellen en halen, ben ik wel benieuwd hoe vaak jullie gemiddeld uiteten gaan. En dan bedoel ik echt dineren. Geen lunch oid. Ik ook wel benieuwd of jullie altijd als gezin uiteten gaan of (af en toe) ook alleen met je partner.
2x per week uit eten 1x per week bestellen de rest koken. We proberen wel gezond uit eten te gaan of te bestellen. Lukt niet altijd, maar de intentie is er.
We gaan trouwens meestal gewoon met z'n 3en en 1 keer per maand samen uit eten. Meestal in combinatie met een bioscoopje of wat anders.
Toevallig ga ik nu 3 weken achter elkaar elke week uiteten. Allemaal met vriendinnen overigens. Maar gemiddeld is het zeker 1 a 2 keer per maand. En dan periodes van meer of minder. April zag ik ook alweer 3 etentjes staan en gaan we ook nog een week op vakantie...Dat kan van alles zijn: - met man als quality time - met kind omdat het gezellig is of makkelijk die dag (dus met zijn drietjes) - met vriendinnen of zus of vriendinnengroepjes. Vaak 1 op 1 om bij te kletsen of gewoon als uitje en verschillende groepjes van oud collega's pf oud klasgenoten waar we soeieso een aantal keren per jaar mee uiteten gaan - met mijn werk of na een evenement van mijn werk - of gewoon met mijn man en vrienden als avondje uit - met mijn ouders en kinderen maar ook ouders en geen kinderen Het varieert van sjiek en uitgebreid tot eetcafé of pannenkoekenrestaurant tot tapas en sushi en alles ertussen in.Restaurantweek bijv ook een liefhebber van dus het is breed wat we kiezen. Behalve chinees als we dat al eten halen we het af (zelden) mcdonalds ofzo doen we ook nooit. En daar komen de brunches en lunches inderdaad nog bij Edit
Heel verschillend, denk 1 keer per 2 a 3 maanden en vaak met zoon erbij! We gaan wel eens mac eten maar dat noem ik niet echt uit eten. Met kind gaan we vaak naar een turks reataurant of heel soms wokken. Paar weken geleden nog uitgebreid wezen ontbijten bij een turks restaurant met zijn drieeen. Ben toevallig gisteren tappas wezen eten met een vriendin maar dat komt bijna niet voor. Samen doen wij het echt te weinig. Vind zo'n avondje niet hoeven koken echt heerljk
Deze week toevallig 2x geweest. We redden de 2x per maand wel. Nu tijdelijk ietsje minder omdat de kleine nog niet echt lekker mee kan.
Met zn twee hooguit twee keer per jaar. Met anderen denk ik rond de 6 a 7 keer per jaar. Totaal dus 7 a 8 keer per jaar
Als gezin eigenlijk niet veel, ze zijn alle drie onder de 2, eerder lunch samen buiten de deur maar dat telt hier niet . We gaan beide denk ik 2x per maand uit eten, man iets vaker. 1x met elkaar, 1x met een vriend of vriendin en man nog wat zakelijk. Voor de kinderen denk ik makkelijk 2x per week samen en dan nog met vrienden en beiden nog zakelijk. Als we nu samen uit eten gaan gaan we wel wat beter eten. Iig naar een Gault Milliaud of Michelen restaurant. Heerlijk, en dan een nachtje weg ofzo of een student chauffeur naar huis. Wij zijn wel genieters.
Een paar keer per jaar. Voordat we kinderen hadden bijna elke week maar nu komt het er gewoon niet van.
Met de kinderen niet vaak. Met z'n tweeen af en toe, met een vriendin ook af en toe. 1 keer per maand/twee maanden misschien?
Gemiddeld twee a drie keer per maand. Meestal met de kinderen en een paar keer per jaar met zijn tweeen.
toen we nog geen kinderen hadden gingen we rustig 4 keer per week uit eten. nu we kinderen hebben gingen we zeker nog 3 keer in de maand! maar we willen het uit eten gaan weer bijzonder maken, dus we hebben ons voorgenomen om zeker 2/3 maanden niet uit eten te gaan nu.
Gisteravond met zijn drieën sushi gegeten, aan de bakplaat voor mijn dochter zodat ze van alles kan zien. Ze heeft heerlijk zitten eten en van alles geproefd (dus geen patat en kipnuggets zeg maar). Maar we gaan niet vaak dineren, wel best vaak lunchen of later in de middag eten. Dat doen we zeker maandelijks of zelfs om de week. Altijd met zijn drieën trouwens.
Te weinig 😂 Hooguit 2x per jaar met zn tweeen, dan logeren de kinderen bij opa en oma. Met de kinderen gaan we eigenlijk nooit, ivm de allergie van de jongste.
Het verschilt heel erg. Ik ga aankomende week met een vriendin eten en vorige maand zijn we met vrienden wezen eten. Maar soms gaan we ook maanden niet. Met de kinderen gaan we nooit. Wel eens lunchen, in de zomer als we buiten kunnen zitten en ze daar makkelijk kunnen spelen. Met zoon zouden we prima uiteten kunnen, maar met dochter is dat bijna niet te doen. Niet relaxed, hebben we niks aan dus uit eten gaan bewaren we lekker voor ons samen of met vrienden.